Barnevakt

Lykkeligfargeklatt

<3 lillegutt i magen
Aprilbarna`15
Kjenner dette kan bli utfordrende!
mini er straks 1mnd og er til barnevakt for første gang.. ikke bare for 1t.. men til jeg er ferdig med eksamen! det kan jo ta 4t avhengig av oppgaven :( kan bli tøft å konse så lenge.. :/

fler som har hatt barnevakt? hvor lenge og hvor gammel var lille?:)

Føler med deg, men det går nok bra! Lykke til!!

Lykke til med eksamen :)
Ikke hatt barnevakt men skal ha seinere i sommer å gruer meg :p så skjønner deg, men går nok bra :)

Det går nok bra :) jeg skal ha barnevakt en hel kveld pm noen uker, skal på konsert. Mini overlever det nok :)

Hvordan gjør du det med mating?
Masse lykke til idag. :) Baby har det kjempefint med barnevakten!

Ammer du? Håper du får gå på do og lette litt på sprengen :p hadde for første gang da mini var 9 uker i 3 timer, savnet han som fy men egentlig litt etterlengtet med alenetid :) - men dette var jo ikke pga eksamen igjen da. Håper du får til å konsentrere deg, lykke til!

takk dere :) hadde gått kjempebra med lillegull! vært mye snillere enn han bruker å være til meg ;)

til dere som lurer - ja jeg fullammer men han tar også flaske så pumpa meg imårrest.. kjenner det sprenger litt nå ja så heldigvis var han sulten! :)
ble 4t gitt.. savnet han veeldig så forta meg visst litt - satser på at det ble bra nok

Gratulerer med overstått eksamen! :-)
Det var nok godt å få baby tilbake! :-)

Back
Topp