Barnevakt

Mamma13

Glad i forumet
Bestemor Kristin passet William når jeg var hos legen i dag. Var borte i tre kvarter og når jeg ringte for å høre åssen det gikk var han helt fra seg:-( han hadde skreket mesteparten av tiden. Stakkars gullet, han må ha meg i nærheten ellers blir det galt! Blir lenge til jeg gjør det igjen for å si det sånn! Det bedrer seg vel når han blir litt større. Nå er det mamma / pappa som gjelder ;-)

Stakkars liten! Da var det nok ekstra fint å få kose med mamma igjen, tenker jeg.:)

* på mobil *

Huffda :/ men det er typisk for akkurat denne alderen å være skikkelig mamma og pappa avhengige! Mini gråter så fort noen andre holder henne her, så hun blir med overalt. Satser på det har endret seg til om en mnd for da skal vi i bryllup ... Hvertfall er det planen!

Uff, ja det er vondt:-( det skjer mye på en måned, kan hende det er bedre for henne da:-) tenkte meg en liten tur ut på hallingmarken i juli, men ser det ann gitt!

Uff, ja det er vondt:-( det skjer mye på en måned, kan hende det er bedre for henne da:-) tenkte meg en liten tur ut på hallingmarken i juli, men ser det ann gitt!
Det synes jeg du skal;-) Kanskje jeg også skulle tatt en tur;-)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

Åh så ekkelt..:-/ Sikkert ikke så gøy for barnevakten heller da..

Ja:-) Kurt skal synge lørdag, og han syntes jeg er så flink:-)
Hvem andre? Jeg ønsker meg Hellbillies, men det kan jeg sikkert se langt etter;-)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

Back
Topp