Barnevakt

Jorlin

Glad i forumet
VIP
Har dere ofte barnevakt?

Bekkenet mitt skled til venstre i går, så i dag er lillemor hos farmor så jeg får kommet meg igjen. Dette er tredje gang vi har hatt henne vekk fra oss. Først da hun var 3mnder og vi giftet oss, så da hun var 8 mnder og vi var i et bryllup og så i dag. Aldri mer enn noen timer..

Jeg føler ikke så ofte behov for barnevakt, men svigers vil veldig gjerne ha henne så mye som mulig. Hun stortrives i deres selskap og har vært hos dem mange ganger ca 5 timer. De har forsøkt å legge henne hjemme hos seg og hos oss, men det fungerte først da jeg sluttet å amme. Da kom jeg og faren dit etter at hun hadde sovnet og hun sov hele natta, lenger enn hun gjør hjemme, så nå kommer vi snart til å la henne sove der alene en natt. Mine foreldre har også hatt henne noen timer, men de ser henne ikke fullt så ofte så der overnatter hun foreløpig sammen med oss.

Hun har ikke sovet borte uten oss enda, men hun har blitt passet av besteforeldrene på begge sider på dagtid noen ganger. Hvis vi har hatt lyst til å finne på noe med bare storesøster eller til legen :)

De har også passet henne her, og lagt henne for kvelden, og det har også gått bra. Men jeg vil at hun snart skal få overnatte uten oss også, slik at hun blir vant til det :)

Han har overnattet hos besteforeldre ett par ganger, og mine foreldre hadde han hjemme hos oss når vi tok en kjærestetur til london for noen månder siden..
Det var tøft de første gangene, men han koser seg så masse ilag med besteforeldrene..:D

Hun var en del hos mormoren mens vi flyttet. Der stortrives hun :) de har katt og min lillesøster på 10 bor jo der så det er stor stas. Hun har også blitt passet der mens jeg har vært hos lege/frisør ol. Men aldri på natten.

Mine foreldre bor langt unna så har ingen til å passe. Har derfor ikke hatt barnevakt enda, men skal ha det i mai når vi skal på konsert =D Gleder oss masse!

Back
Topp