barnevakt

*yummymummy*

Gift med forumet
hva betaler man ei jente på 15 år, for å sitte barnevakt for 2 barn en fredagskveld fra kl 20:00 til rett over midnatt?
Jeg skal legge begge ungene før jeg går, og har tenkt å sette frem litt snop og chips og brus til henne.

Jeg ville gitt ho 200,- [:)]

200 hadde jeg og gitt

200,- eller 250,- tenker jeg [:)]

åh, ikke mer? snakket med ei som mente jeg skulle gi 500, men syns det hørtes veldig mye ut... 

200 kr synes jeg høres veldig lite ut.. Men er også enig at 500 kr kan være litt mye. Så 300 - 400 kr kanskje..

Jeg gir 100 kr timen, og enda er det ingen som vil sitte. Hadde gitt 300 ca pluss brus og snop.

Jepp, 200 hvis ungene er i seng.. Hiver på en hundrings ekstra om de sitter lenger eller må legge ungene..

ORIGINAL: MathiasOgMamma

ORIGINAL: |Lica|

200 kr synes jeg høres veldig lite ut.. Men er også enig at 500 kr kan være litt mye. Så 300 - 400 kr kanskje..

Tanteungen min  på 17 får 200 kr for en kveld. Da er guttungen lagt, snop, brus og pizza eller annen varmmat er utenom de 200 kr. Hun er kjempefornøyd. Hun sier at det er helt vanlig betaling for en kveld.
Hun får litt ekstra hvis hun må legge guttungen.

Da jeg var 15 år fikk jeg 500 - 600 kr for en kveld.. Og det er jo 10 år siden..

Tanteungen min  på 17 får 200 kr for en kveld. Da er guttungen lagt, snop, brus og pizza eller annen varmmat er utenom de 200 kr. Hun er kjempefornøyd. Hun sier at det er helt vanlig betaling for en kveld.
Hun får litt ekstra hvis hun må legge guttungen.

Da jeg var 15 år fikk jeg 500 - 600 kr for en kveld.. Og det er jo 10 år siden..

Da har du vært heldig.

Samme gjorde jeg. Pluss drosje hjem. Og det er 11 år siden. [8D] Jeg ville absolutt ikke gitt mindre enn 400 iallefall.

Synes det er litt rart at det er så stor forskjell på betalinger for trillepike og barnevakt. Eller betaler folk trillepiker 6o-70 i timen nå?

[:)]

gi henne 400 kr og mat og snopså er den saken grei[:D][:D][:D] hehe.. 200 er litt lite synes jeg da...

Back
Topp