Barnevakt

ORIGINAL: Tyramor

Jeg ser ikke problemet med å ha barnevakt på en 8 ukers gammel baby. Emrik var på sin første overnatting når han var 2,5- 3 mnd hos svigers. Det synes jeg gikk helt fint. Jeg sendte jo meldinger og ringte får å høre hvordan det gikk. Tror foreldre har bare godt av litt alenetid jeg. Jeg hadde ikke hatt noe problem å hatt barnevakt på Olai nå. Det kommer vi nok til å benytte oss snart av. Får å være ærlig så synes jeg mange her inne er litt for mye hønemor på enkelte ting. Men det er opp til hver enkelt hva dem vil eller ikke med sine barn. Jeg synes det er flott at barna venner seg til å ligge borte jeg. Jeg kan jo legge til at når Emrik var 1,5 år dro jeg og sambo til Thailand uten han, det er det mange som synes er helt bak mål. Jeg ser ikke problemet. Han storkoste seg hos svigers og ikke tatt noe skade av det :)

Enig!!
Hurra for kjærestetid også[:D]
Både første gangen og denne gangen har vi hatt barnevakt etter ikke så altfor mange uker, og det er jo kjempe deilig å kunne være sammen bare oss 2.

Misforstå meg rett, elkser barna mine over alt på jord.. Men noen ganger er det deilig at det er helt stille i huset også[:)]

Vi har også hatt barnevakt ett par ganger.. En overnatting hos svigers nesten 2 vi sov på gutterommet første natta.. (Det var nyttårsaften)Og de ville ha han en natt til da var vi hjemme det er 1 time med bil unna.. Men det gikk kjempefint[:)] Jeg vet mini har det fint og vi får kjærestetid[:)].. Også har han sovi hos mamma, vi skulle ut og spise middag og skulle egentlig bare vre der på kvelden, men mamma ville ha han til dagen etter.. Vi bor i kjeller leiligheten så er ikke langt opp:)..

Besteforeldrene har også behov for litt alenetid med de små[:)] Ihvertfall sånn hos oss[:)]

ORIGINAL: MilliVanilli

Her får heller ingen andre passe[:)] Sambo gjør det jo, men ikke klar for noe barnevakt utenfra nei,føles som det er lenge til jeg er klar også,hehe[:)]

Sign!!!

Back
Topp