Barnevakt

Dragemamma

Forumet er livet
*MIA*
Har dere hatt barnavakt enda?
Som ikke har vært besteforeldre e.l. Men som får betalt. Nabo "barn", unge tanter og onkler o.l.

Hvor gamle må de være for å få passe dine barn syns du? Og hvor langt unna vil du da være? Er det greit med lavere alder om man er i nabolaget?
Ville du latt dem passe på barna/barnet både på dagtid og etter leggetid eller?

Og hva ville du betalt?

Til barnevakt har vi kun hatt de næremeste. Hvor min søster er den yngste på 17.

Men vi har vært hos svigerfar noen ganger hvor det da har kommet søskenbarn av samboer som har spurt om å få trille Mali, de har da hatt henne en liten time og fått ca 50 kr. (somregl to stk). Det er ikke slik at vi har hatt behov for det. Men har vel heller følt at de bør få lov til å passe henne. De er en ca 12 tror jeg. (de har hytte der, og det er en nokså liten øy uten noe særlig trafikk.).

Er en nabo jente som også har spurt om å passe Mali, vet ikke hvor gammel hun er men tror ikke hun kan være mer enn 10-11 og synes det egentlig er for tidlig.

Har bare hatt besteforeldre og tante/onkel..

Har en niese på 14 som sikkert kunne passet henne, men hun viser ingen interesse for det.. Nevøen min (blir 12 i år) har sagt at han vil - men jeg vet ikke? Følger med på denne tråden!

Back
Topp