Her i huset har vi allerede begynt å planlegge det praktiske rundt fødsel. Det er flere årsaker, men den viktigste er at vi har så lite familie som kan hjelpe oss med han som fyller 6 år i terminmåneden.
Mannens foreldre kan ikke hjelpe oss, og jeg har kun min mor/stefar igjen. Søster m/ familie er på ferie i august
. All nevnt familie bor en flyreise unna, og siden det er sannsynlig at babyen fødes før skolestart, er de fleste vennene våre på ferie, og guttungen hjemme med oss.
Løsningen ble en full flex flybillett til mamma, så får vi håpe at vi treffer greit med timingen. I verste fall får jeg ta hele eller deler av fødselen alene.
Noen andre som har det sånn eller har opplevd noe sånt? Gikk det bra?
Mannens foreldre kan ikke hjelpe oss, og jeg har kun min mor/stefar igjen. Søster m/ familie er på ferie i august
. All nevnt familie bor en flyreise unna, og siden det er sannsynlig at babyen fødes før skolestart, er de fleste vennene våre på ferie, og guttungen hjemme med oss.Løsningen ble en full flex flybillett til mamma, så får vi håpe at vi treffer greit med timingen. I verste fall får jeg ta hele eller deler av fødselen alene.
Noen andre som har det sånn eller har opplevd noe sånt? Gikk det bra?

Ikke like lett å erstatte bonden... Håpet er å få folka på nabogården til å være hjemme og «på vakt»
men må jo bestemme oss snart, for skal på første sv.skaps kontroll på tirsdag..