barnevakt på nyttår

Snuppa er hos faren annahvert år, men om jenta eller besteforeldrene eller faren for den saksskyld ønsker at hun skal være der så er det helt iorden for meg.
Jeg er ikke vandt med å feire nyttårsaften og hos oss er det bare meg og hu så om hu har utbytte av å være en annen plass ser jeg ikke noe galt i det[;)]

ORIGINAL: Labambie

Nei... [:)]

Ja vi hadde barnevakt til lillejenta [8D]  Men først hadde vi fest for barna kl 16, med dekket langbord og peene kjoler [:D]
6 små som koste seg, så fyrte vi opp noen få raketter. Disse er under 4 år da.. så det var litt skummelt for de.

Så kjørte pappane avgårde med ungene til sine besteforeldre (vi var 3 par) og vi laget oss kalkun og tok en fest etterpå.
Sønnen vår var hjemme da, han er 9 så han ville være med kompissene sine.

Nei, for meg er nyttår en feiring ilag med familien min[:)]

Vi hadde barnevakt i fjor. Barna var hos mine foreldre mens jeg og sambo var med venner. Jeg ser ingen problemer med det. [:)]

foreløbig er ikke nyttår noen stor familiekosedag for meg, men har ikke hatt barnevakt heller, så hadde farmoren ringt og ville hatt besøk den dagen, så versegod[;)][:)]

Nyttår koser vi oss med venner som har barn.
Alkohol er ikke nødvendig[;)]
Dermed ser jeg ikke hvorfor vi ikke skal ha med barna[:)]

Nei, kunne eg ikkje tenkt meg.

Nei...nyttår er så oppskrytt uansett,så da kan vi kose oss sammen hjemme eller sammen med andre med barn[:D]

ORIGINAL: Mamasan

nei det kunne jeg ikke, for meg er nyttår noe som handler om foreldre og barn (vokste opp med å feire nyttår sammen med foreldre og søsken frem til jeg var i ungdomsskolealder)

Samme her.
Men jeg har ingen problemer med å forstå at noen velger barnevakt heller.
Bare at VI velger å feire sammen som den lille familien vi er [;)]

Back
Topp