Barnevakt og fødselen

her passer mormoren. Om det skjer på dagen hentrer hun i bhg, om det skjer på natten må vi nok vekke henne å kjøre henne da vi nok ikke rekker at hun kommer hit før vi reiser på sykehuset.
 
Vi har en halvveis avtale med noen naboer, men de er ikke tilgjengelige hver dag, så hvis det blir fødsel når de ikke kan har vi to barnevakter vi kan ringe og håpe på det beste... Satser på kjapp fødsel slik at pappaen kan være sammen med storebror etterpå, og at jeg får komme raskt hjem :)
 
Mine foreldre skal passe jenta vår, kommer til oss om fødselen begynner på natt. Moren min sover med mobil på nattbordet fremover :)
 
Hos oss er det veldig greit da jeg skal ha planlagt ks, alt er taima og tilrettelagt ;)
Farmor og farfar bor hos oss de første dagene og så overtar mormor og morfar, så vi er dekket opp til vi er hjemme fra sykehuset :happy:
 
Her blir 15 åringen vekt og skal ta litt ansvar. Ellers stiller mine foreldre opp og sørger for at skolejentene kommer seg avgårde etc.
 
Tror jeg må føde alene faktisk, for vi har ingen som kan passe

Huff, det hørtes ikke så okey ut. Hvor gamle er barna? Kunne du feks. ha spurt barnehagepersonale om det er noen der som kunne tenke seg å stille opp som barnevakt? Ingen familiemedlemmer som kan reise ? Naboer?
 
De er snart 6 år og 8 år og 17 mnd! Har masse familie rundt men aldri noen som gidd og stiller opp! Sist gang hadde jeg heller ingen til og passe selvom de visste dagen jeg skulle få han ut! Selvom.ingen skulle noe spesielt! Klarte tilslutt rett før bhg stenging og få tak i.min bror som.passet de! Men nå har vi en liten også! Men det får no bare gå! Ska klare det
 
Back
Topp