Barnevakt i Trondheim?

Buffeluremamma

Forumet er livet
Vi skulle gjerne kommet i kontakt med en barnevakt eller lignende.
Har ingen mulighet til avlastning her og trenger sårt litt tid for oss selv kjenner vi.
Noen som bruker noen dere er fornøyde med?
Tenker på å sitte her om kveldene, etter at snuppa er lagt så vi kan gå på kino eller bare spise ute eller noe..
Men trenger å kunne stole litt på mennesket iom at han/ hun skal være hjemme hos oss.

*dytte

Jo, men jeg vet jo ikke mer om mennesket av den grunn[8D]
Har tenkt på det seh, men skulle gjerne brukt en elelr annen som er brukt av andre, så jeg vet litt mer om mennesket jeg slipper inn og som skal passe på datteren min..
mulig jeg ber om litt vel mye, men vi er nyinflyttede og kjenenr ikke mange her

Hmmmm[:)] Kjenner folk fra kvål,men er usikker om noen har tid til å være barnevakt dessverre.

Mm[:)]
Det er en start iallefall[:D]
Trenger jo ikke være fra Kvål heller, vi henter og kjører hjem.

Dette er snakk om ett par ganger i mnd eller så tenker jeg (iallefall til å begynne med)

Det er ikke bare bare det. og mange holder fast på sine uten å "dele" de, fordi barnevaktene ikke har ubegrenset kapasitet om du skjønner. Vår har byttet skole så kan nesten ikke passe lengre, men hun er fantastisk.

Uansett, spørsmål, bor du midt i sentrum? for om due r utenfor kan man jo forhøre seg med de man får respons på. Jeg hengte opp lapp på prix jeg, og googlet og sjekket de som tok kontakt. man må og møtes flere ganger så klart, og la personen være med barnet under oppsyn første gang. Slik merker man fort om man har kemi og sånn

fra kvål ja. Hun jeg har brukt er fra kvål, men som sagt så er hun uaktuell. Søsknene hennes er nok litt for små. Hvilken alder har du tenkt deg da?

ORIGINAL: Jannamor

Det er ikke bare bare det. og mange holder fast på sine uten å "dele" de, fordi barnevaktene ikke har ubegrenset kapasitet om du skjønner. Vår har byttet skole så kan nesten ikke passe lengre, men hun er fantastisk.

Uansett, spørsmål, bor du midt i sentrum? for om due r utenfor kan man jo forhøre seg med de man får respons på. Jeg hengte opp lapp på prix jeg, og googlet og sjekket de som tok kontakt. man må og møtes flere ganger så klart, og la personen være med barnet under oppsyn første gang. Slik merker man fort om man har kemi og sånn

Takk[:D]

Jeg bor midt i Kvål sentrum[8D]
Har ikke tenkt så mye over alder, for modenhet og ansvarsfølelse går ofte ikke hånd i hånd med alder.
Men tenker at personen må klare å løfte/ skifte bleie på og følge opp ei litta ei på 12 mnd HVIS hun våkner.
Da også klare å eventuelt sette på en flaske med mme hvis hun av en elelr annen grunns kulle vært sulten, ha ro nok til å kunne roe osv.
Jeg satt mye barnevakt når jeg var i 12 års alderen, men jeg var ikke som helt vanlige 12 åringer[:)]

Synes det er vanskelig å si uten å ha møtt den det evnt er snakk om[:)]

Back
Topp