Barnevakt for første gang

Sirius

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
I dag hadde jeg barnevakt for første gang. I halvannen time. Nurket hadde fått mat og var god og trøtt så jeg fikk lurt meg unna og fikk en times massajse! Det var himmel på jord. Skikkelig luksus. Med amming både her og der blir det så mange dumme stillinger som gir såre og vonde muskler så en god massajse var helt fantastisk! Litt rart å vær veke fra henne allerede, men vi klarte oss godt begge to.
Andre som her sneket til seg litt alene tid allerede?

Jepp, hadde 45 min aleine hjemme på lørdag, sambo tok med prinsen ut en tur på apoteket og i butikken.. Så da fikk jeg unnet meg en god lang dusj :-D

Har vært på noen turer ut med bikkja og på butikken.. ellers har svigermor passa pjokken mens jeg hjalp aambo med oppussing et par timer, men da var jeg jo bare rett utenfor huset :-P

Har ikke hatt noe barnevakt enda, men har store planer om å prøve å hyre inn besteforeldre og få til en mini date med sambo i nærmeste fremtid :)

Har ikke hatt barnevakt, men mini har vært alene med pappaen sin da. I kveld skal jeg ut og spise med venninner, mor gleder seg til jenteprat og far gleder seg til alenetid med mini. Bra for hele familien ;)

Nei, det har jeg ikke. Og det blir det nok heller ikke med det første :-)
...vi har sjelden barnevakt - er kun hvis det skjer akutte ting at vi spør om det.

Men ho har vært hjemme med pappan når jeg har vært på butikken osv :-)

Farmoren skal passe lillegutt en stund i dag for jeg må ut å lete etter min kjære pus som ikke har kommet hjem på 3 dager :(

Jeg klarer ikke dra fra henne, haha.. Men hun hadde sikkert klart seg fint en liten stund uten meg :) har ikke behov for barnevakt enda da :)

Jeg er alene så har ikke en pappa som kan passe, da er det godt med familie som stiller opp :)

Pappa har henne gjerne et par timer på ettermiddagen slik at jeg får sove litt... men da er vi jo likevel begge hjemme da. Men er vel ikke akkurat barnevakt når det er far som har henne :p

Ikke hatt barnevakt enda. Mannen har passet han hjemme mens jeg har vært i butikken, men ikke mer enn det. Men skal ha barnevakt i juni da, skal på konsert :)

Er ble det ufrivillig bruk av barnevakt siden jeg måtte på sykehuset for utskraping. Minsten var med på sykehuset slik at jeg kunne være kortest mulig borte fra han. Hørte han hylte for full hals når jeg ble trillet inn på operasjonsstua, men han hadde heldigvis sovnet rett etterpå og sov helt til jeg kom tilbake fra oppvåkninga!

Back
Topp