barneutstyr

Venter første og har ingenting, men har heller ikke kjøpt noe...
Formen min er fortsatt langt fra topp så får ikke dratt på så mange butikker. Vet vi arver noen klær, men det meste må kjøpes.
Håper vi får kjøpt hus og flyttet før jr kommer, så vi tenker på det og..

Er ikke mye vi trenger, så har ikke kjøpt noe ;)
Vi skal kjøpe tripp trapp m/nyfødt stol, angret veldig på at jeg ikke kjøpte den tidligere sist og vi har solgt den vi hadde, men venter med kjøp til babyen kommer så vi kan velge farge etter det.
Så skal vi kjøpe bleier
Vogn og bilstol har vi, og resten venter vi med til vi ser hva vi trenger.
Blir fort for mye av alt har jeg erfart:)

Har kjøpt ny vogn, Bugaboo donkey, da vi må ha søskenvogn. Har også kjøpt vognpose, den var på halvpris. Fikk kjøpt voksi urban til en 1000 lapp! Når vi kjøpte vogn fikk vi med gavekort på 2000 kr. Ellers har jeg kjøpt litt klær siden vi får jente denne gangen, har gutt fra før.Ellers har vi mye fra storebror :) Jeg følger med på tilbud, å prøver å kjøpe når det er gode tilbud.

Har kjøpt ny vogn, Bugaboo donkey, da vi må ha søskenvogn. Har også kjøpt vognpose, den var på halvpris. Fikk kjøpt voksi urban til en 1000 lapp! Når vi kjøpte vogn fikk vi med gavekort på 2000 kr. Ellers har jeg kjøpt litt klær siden vi får jente denne gangen, har gutt fra før.Ellers har vi mye fra storebror :) Jeg følger med på tilbud, å prøver å kjøpe når det er gode tilbud.

Veldig greit med tilbud ja! Jeg følger og med på de:)

Brukte kampanjen til barnas hus (200kr gavekort pr 1000 man handler for) i går og kjøpte
Stokke trailz barnevogn med bag og sete, besafe izi go (?) barnesete med feste og adapter til vogn, seng med tilbehør. Så nå har vi 4000 i gavekort til neste runde :-D

Så langt har vi følgende i boks :

- Barnevogn. Kjøpte denne helt ny, Stokke Trailz :Heartred
- Badebalje med babystøtte. Brukt
- Babyseng, Leander. Brukt
- Løpevogn. Brukt
- Bilsete. Brukt
- Barnestol. Brukt
- Babynest. Brukt
- Bleiebøtte. Brukt
- Ammepute. Brukt
- Diverse : Dyne, pute, sengetøy, kluter, smekker, vognteppe, pledd, gulpekluter, håndklær.

Tråler Finn.no rett som det er, og har fått mye gratis og billig der. Kjempefornøyd! :cat:

Brukte kampanjen til barnas hus (200kr gavekort pr 1000 man handler for) i går og kjøpte
Stokke trailz barnevogn med bag og sete, besafe izi go (?) barnesete med feste og adapter til vogn, seng med tilbehør. Så nå har vi 4000 i gavekort til neste runde :-D

Tilbud er jo supert! Så greit å få 4000 i gavekort. Er jo alltid noe man trenger:)

Tilbud er jo supert! Så greit å få 4000 i gavekort. Er jo alltid noe man trenger:)
Ja vi har jo ikke noe fra før, og gubben satte krav om disse tingene nytt, så det er jo greit. blir helt matt av hvor mye stasj man trenger til en unge :-P

Her har jeg bare kjørt på og kjøpt det jeg vet vi trenger og litt i tillegg :D :p LITT glad i å handle ;)
Vogn, babynest og en liten babykurv er i boks.
Vi får alt av klær fra mini sin kusine, og det er så kjekt :Heartpink
19+1 idag :happy:

92a55c9c99c566a0c46fca8855231877

Første kjøp gjennomført! Deilig med tilbud på bilstoler hos Babyshop;)

Er vår første, vi trenger alt....Vi har kjøpt litt nøytralt av klær. Og kjøpte en blå ullbody og en blå vinterdress på salg etter ultralyden. Vi har fått sprinkelseng som vi skal male. Også får vi vugge som skal stå i stua, en vippestol av venninna mi, og en ekstra bilstol til 'låns'. Jeg skal bestille alle gratispakkene og har registrert meg i liberoklubben, de andre må jeg visst vente et par mnd til med... I juni skal vi på bilferie til Tyskland og på veien hjem handler vi vogn. Falt for Bergsteiger Capri som er en 3in1-vogn (dyp, sports, bilsete). Den kan kjøpes i Norge også, men er nok billigere der, og da får vi testa den ut og se hvordan det blir i bilen ;-) har fått streng beskjed om å ikke handle så mye mer av mamma, så regner med at hun har 'planer'. Så jeg sparer alle pengene jeg tjener på å kjøre venner og familie i helgene. I kveld feirer vi fetteren min med 40år, så...$$$ :-D

Er vår første, vi trenger alt....Vi har kjøpt litt nøytralt av klær. Og kjøpte en blå ullbody og en blå vinterdress på salg etter ultralyden. Vi har fått sprinkelseng som vi skal male. Også får vi vugge som skal stå i stua, en vippestol av venninna mi, og en ekstra bilstol til 'låns'. Jeg skal bestille alle gratispakkene og har registrert meg i liberoklubben, de andre må jeg visst vente et par mnd til med... I juni skal vi på bilferie til Tyskland og på veien hjem handler vi vogn. Falt for Bergsteiger Capri som er en 3in1-vogn (dyp, sports, bilsete). Den kan kjøpes i Norge også, men er nok billigere der, og da får vi testa den ut og se hvordan det blir i bilen ;-) har fått streng beskjed om å ikke handle så mye mer av mamma, så regner med at hun har 'planer'. Så jeg sparer alle pengene jeg tjener på å kjøre venner og familie i helgene. I kveld feirer vi fetteren min med 40år, så...$$$ :-D
Godt å låne ting og arve :)

Har alt av utstyr etter storesøster på snart 2 år. Mangler kun bag-del til vognen. Pluss litt innkjøp av noe klær og stæsj

Back
Topp