Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff så slitsomt!Nei. Syns de er altfor små til å bli tvslaver allerede nåstorebror på 2 år får bare se barnetv fra 17:30-18:30.. Vi har heldigvis ikke Disneykanalene.. Jeg har en venninne der Disney står på ALLTID, jeg blir sprø av å være på er femminuttersbesøk..
Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Ja, vi har det også på litt på morgenen i helgene.. Rolig start på dagenUff så slitsomt!
Her står barne-tv på til kl 19, varierer litt når vi slår på men mellom 17.30 og 18.
Og en drøy time på morgenen i helgene. Men lillebror sitter/ligger ikke slik at han ser alt det.
Hehe sprekingJa, vi har det også på litt på morgenen i helgene.. Rolig start på dagenElise kan nok se tv'n iblandt, men hun interesserer seg ikke for det. Hun driver med krabbeøvelser isteden
Enig med deg; det er fryktelig mange TV'er som står på som bakgrunnsstøy, og jeg blir utslitt av det. Er ikke vant til det asså! Syns det er en god egenskap å kunne begrense TV-bruk da..Nei. Syns de er altfor små til å bli tvslaver allerede nåstorebror på 2 år får bare se barnetv fra 17:30-18:30.. Vi har heldigvis ikke Disneykanalene.. Jeg har en venninne der Disney står på ALLTID, jeg blir sprø av å være på er femminuttersbesøk..
Nei, er ikke hysterisk. Men jeg synes de er altfor små til å *se barne-tv*...samtidig synes jeg ikke man skal bli hysterisk heller, greit babyen trenger ikke å plasseres i vippestolen foran tv'n, men jeg har ikke noe imot å ha frokost-tv på om morran FOR MIN DEL, vesla bryr seg som regel fint lite om det og hun har ikke vondt av å høre lyden!
Du begrenser vel bruken da....samtidig synes jeg ikke man skal bli hysterisk heller, greit babyen trenger ikke å plasseres i vippestolen foran tv'n, men jeg har ikke noe imot å ha frokost-tv på om morran FOR MIN DEL, vesla bryr seg som regel fint lite om det og hun har ikke vondt av å høre lyden!
hehe, nei, det gjør det ikkeDu begrenser vel bruken da.Står ikke på heeeele dagen med et volum som du må "prate over".
![]()