Barnetv

*LillMi*

Gift med forumet
Ser barna deres fast på barnetv/film? Hvor mye tid bruker dere på barnevennlig tv hver dag?

Av og til ser hun på drømmehagen om morgenen,storebror ser av og til en film eller noe på nrk super når snuppa sover,av og til ser de film sammen og ser som regel barne tv begge to,snuppa har lagt seg kl 18 frem til september ca så det var da hun begynte og interressere seg for det og jeg ikke hadde hjerte til og legge henne,men ikke alltid hun så det siden hun var veldig trøtt i 18 tiden så noen ganger ble det bare 15 min. Liker best timmy tid som kommer før barne tv,eeeeeeeeeeelsker det.

Men her er det litt opp og ned,på vinteren blir det litt mer film enn vår/sommer tidlig høst,siden vi er mer ute da,på sommeren glemmer vi ofte barne tv er ute og leker til det er legge tid,så da er det bare  i badekaret og spise kvelds før sang/bok på senga.
Men vi har ingen disney kanaler eller andre barne kanaler bare nrk super,men den er helt topp syntes jeg.
De er igrunnen flinke til og leke.[:D]

Ja, nrk super er helt topp![:)] Trenger egentlig ikke andre kanaler (syns igrunn de andre kanalene har veldig voldsomme filmer/serier).

Hadde han fått lov hadde nok Daniel sett tv dagen lang. Men sånn er det heldigvis ikke.
Bruker å se litt noen morgener før barnehage, noen ganger ser han mens vi lager middag og ellers litt på kveldstid for å roe ned før han skal legge seg.
Går mest i Playhouse disney, nickelodeon og nrk super her.

Elsker timmy tid og sauen shaun her også, men er sjeldent han får sett det. Men de gangene vi kommer på det, så sier han bestandig "meir bæææ" når det er ferdig.

Går en del i playhouse disney her, og da er spesielt Spesialagent Oso og Jungelhjul poppis. Men han liker godt å se programmer med dyr, og da spesielt hester og hunder[:)]

Går en del i playhouse disney, og favoritten er handy manny og spesialagent oso. Ellers pleier hun å se fantorangen og lørdagsbarne-tv. Sauen Shaun er en stor favoritt (også hos meg!)

Her er det fast barne-tv kl.18 på nrk super (har ikke andre barne kanaler). Storebror ser på det, men mini er litt fra og til. Han har liksom ikke helt roen til å sitte å se tv. Maks 2-3min om gangen[8D] Og stort sett står tv'n på tidlig på morran, før frokost i helgene.
Hender også vi setter på en film i ny og ne, og da er Gråtass og Drømmehagen de store favorittene[:D]

Playhouse er ikke noe gøy lengre, nå er det Drømmehagen som gjelder (vi tar opp, så får hun se mens hun spiser kveldsmat).

Her er det Emil i Lønneberget for alle penga [:D] De hadde det som tema i barnehagen for noen uker siden og etter det vil han se på hele tida [:)] Kan sitte leeenge også, og jeg synes jo også det er koslig. Ellers er det litt nrk super før barnehagen av og til og kanskje litt barnetv kl 18. 

Philip ser på playhouse.....(ikke alt som er like gøy)
Også ser han gjerne en episode med Fiffi når han får frukten til kvelds [:)]

Pleier som regel å se på Timmy tid og noen ganger barne tv. Hender også at vi ser litt på tv junior i helgene hvis mamma er trøtt og sliten. Men prøver å la det ikke bli for mye tv titting, lillemor har uansett ikke roen til å sitte å titte så lenge av gangen.

Thea ser på drømmehagen hver kveld før kveldsmaten(tar opp den på morgenen), ellers så står tv stort sett på playhouse når sambo er hjemme....[8D] Men den uka han har kveldsskift(hver 3.uke) slår jeg som regel ikke på tv`en før det er drømmehagen tid[:D]

Lillegutt pleier å se litt tv om morgenen og litt om ettermiddagen før leggetid. Her i huset er disney filmer veldig kjekt[:)] Han kan lett se en film fra ende til annen viss han får lov. Ellers så er playhouse disney ett godt alternativ[:)]

Back
Topp