Barnets vekt i uke 32?????

trinej79

Andre møte med forumet
Hei!! Var på 3D ul i dag og fikk vite ca vekt på babyen. Hun veide nå 2800gr. og ville bli ca 4100gr. Flere som har fått vite vekta?

Min veide 3200 i uke 35. Vist han vokser som normalt vil han bli ca 4200 ved termin, vokser han like fort som han har gjort til nå så vil de ta han ut før termin.

Jeg var hod jordmor sist uke og fikk vite at hun da var ca 9% mindre en gjenomsnitte, mer vet ikke jeg [&o] Jeg vil og vite ca vekt [;)]

Hehe, min er 18% større en gjennomsnittet. I uke 32 så var han 22% større.

Kan godt få litt prosenter med meg da.[:)]

mente legene at 4200gr var for mye da eller?

Nei, de mente at siste tida så vokser de ca 250 gram i uka, det er det som er vanlig. Og vist han gjør det, så blir han 4200 og det skulle gå bra. Men han har vokst mer en 250 i uka og vist han fortsetter med det, så vil han bli nærmere 5 kg og kanskje over. Men det virker som han har roa seg ned litt med voksinga da.

Skal på ny kontroll i morra, får se hvor mye han har vokst da også skal de vurdere litt mer vist han begynner og nærme seg 4 kg nå.

Ja nå skjønner jeg... men var du i ul i uke 32 åsså?

Ja, har hatt ul kvar uke sia uke 32, pga størrelsen på han. har stor symfyse mål oxo. Er ikke mer plass på skjemaet på helsekortet. Tror det var 42 cm forige uke.

Kor tung va han i uke 32 da?

Må tenke veldig hardt nå. Det var 2650. Fant en annen plass jeg ha skrevet hvor mye han veide

Halloen hvor stor er magen din da???? I uke 34 var jeg 29 på sf måle.

Kjempe stor, den var 42 cm forige uke. Er ikke så høy heller da. Har bare 163 cm.

Sambo kaller meg bare for kinder egget.[:)]

ORIGINAL: Mesaana

Kjempe stor, den var 42 cm forige uke. Er ikke så høy heller da. Har bare 163 cm.

Sambo kaller meg bare for kinder egget.[:)]

hehe så søtt da....kinder egget![:D]

Da var han vel ca. d mi åsså va i dag.. Håpa ik ho blir altfor stor..med tanke på fødseln og greier...

Stakar deg da, hvis ungen forsetter å vokse sånn blir det vel keisersnitt på deg????
Har du bilde av magen din???

Nei barne hadde ikke noe med sf måle å gjør for jordmora på sykehuset fikk panikk når hun såg mitt og sa jeg ville ha ei kjempe lita inni der. Så derfor tok hun ul og målte blode i navlesnora og målte henne og hun er bare 9 % mindre. Men nå ligger livmora mi lang inne. i 98 når vi mista fant ikke legen livmora til å begynne med [;)]

Har desverre ikke det. Men har bestilt digitalkamera no, så det blir snart.

Har på mobilen da, men har ikke det jeg trenger for og få det på maskina.

ORIGINAL: Mesaana

Har desverre ikke det. Men har bestilt digitalkamera no, så det blir snart.

Har på mobilen da, men har ikke det jeg trenger for og få det på maskina.

Du kan sende det til deg selv fra mobilen til mailen din[:)]

Jeg var på kontroll igår, men hun sa aldri vekta.. Hun sa bare at hodet var lite i forhold til kroppen så jeg må på ny kontroll.. Selv om hun målte alle mulige ting.. Måtte de fylle målene inn på et skjema før hun kunne oppgi vekta? Jeg hadde selvfølgelig glemt UL skjemaet så hun skreiv bare opp noen mål på helsekortet som legen skal fylle inn på UL skjemaet på fredag.. Kanskje jeg får vite da.. Jeg er 29 cm nå i uke 32..

Back
Topp