Barnets utvikling

Her har snuppa bablet helt fra hun ble født føles det ut... Eldste broren snakker 24/7..... Og han snakket tidlig, mens mellomste var litt senere ute med språket!

Lillemor sa sitt første skikkelige ord forgje uke, og det var nam!! Hvem skulle tro det siden hun ikke har vært glad i mat... Nå sier hun papapa og mamamama men ikke tydelig mamma og pappa enda. Hun sier også nei....

Hun prøver å vinke, men har ikke helt klart det enda!!
 
Her er det ikke så mye babling enda... Sprøtt å tenke på at om en måned så er det "normalt" at babyene kan si mamma og pappa. Gleder meg masse til det:)


Er det noen av barna som vinker hade og har begynt å bable ???

Babler mye og sier (uttaler i hytt og pine uten mening) "hei", "ja", "nei". Begynt å vinke mot seg selv, jeg synger noen faste sanger hver morgen og da vinker jeg. Nå har han begynt å fikle med hendene under "Lille Petter edderkopp" og så smått vinke til "God morgen alle sammen" og "Hei på deg" Gir god respons på kileregler også, begynner å hvine når det er tulleparti :D

En utrolig fin tid nå synes jeg, han forstår mer enn han kan uttrykke. Fascinerende å følge utviklingen ❤️

Og mens jeg er i skrytehjørne så har kommer han stadig høyere i rompa og rettere i ryggen når han krypkrabber :) Desverre har han lagt sin elsk på stikkontakter så de er foreløpig sikret med en Tupperware-boks med teip. Barnesikring skal kjøpes i morgen :)
 
Babler mye og sier (uttaler i hytt og pine uten mening) "hei", "ja", "nei". Begynt å vinke mot seg selv, jeg synger noen faste sanger hver morgen og da vinker jeg. Nå har han begynt å fikle med hendene under "Lille Petter edderkopp" og så smått vinke til "God morgen alle sammen" og "Hei på deg" Gir god respons på kileregler også, begynner å hvine når det er tulleparti :D

En utrolig fin tid nå synes jeg, han forstår mer enn han kan uttrykke. Fascinerende å følge utviklingen ❤️

Og mens jeg er i skrytehjørne så har kommer han stadig høyere i rompa og rettere i ryggen når han krypkrabber :) Desverre har han lagt sin elsk på stikkontakter så de er foreløpig sikret med en Tupperware-boks med teip. Barnesikring skal kjøpes i morgen :)
Høres ut som du har gjort en utrolig god jobb med å lære han til å vinke og bruke hendene sine. Skal prøve oss på lille Petter edderkopp nå vi også og se om vi kan lære henne:)

Helt enig med deg at det er en fantastisk tid nå:) Storkoser meg og føler jeg får så mye mer respons fra henne. Det begynner å bli et lite menneske med masse personlighet nå, og jeg kjenner at jeg blir mer og mer knyttet for hver dag som går:)

Gleder meg til hun begynner å "snakke".
Ihvertfall til hun sier noen få ord.
 
Her har snuppa bablet helt fra hun ble født føles det ut... Eldste broren snakker 24/7..... Og han snakket tidlig, mens mellomste var litt senere ute med språket!

Lillemor sa sitt første skikkelige ord forgje uke, og det var nam!! Hvem skulle tro det siden hun ikke har vært glad i mat... Nå sier hun papapa og mamamama men ikke tydelig mamma og pappa enda. Hun sier også nei....

Hun prøver å vinke, men har ikke helt klart det enda!!
Gud så gøy!!!!
Helt utrolig jo:)
Så flink hun er !
 
Her babler han som bare det :) Jeg har på radio hele dagen nesten, så han har begynt å danse og synge litt :) Ruller rundt som en galning her, og hender han prøver seg opp i krabbestilling :) Vinker veldig masse til seg selv, og en sjelden gang så gidder han å vinke hade :)
 
Inn å se på denne igjen:smiley-bounce022
 
Back
Topp