Barnets kjønn

vil vite kjønnet
kjerringråd, vet ikke
kinesisk fødselskart sier jente
håper på jente, har en gutt på 6 månder

Kinesisk fødselskart sier jente, men det gjorde det vel sist også selv om det tydelig var gutt hele veien.

Vi vil vite.☺️ Jeg vet ikke hvorfor, men jeg ser for meg en jente. Tenker bare på jentenavn og klarer ikke å se for meg at det er gutt. Men jeg tror ikke jeg blir skuffet hvis ultralyden viser en gutt likevel, må bare omstille meg litt :joyful:

Det kinesiske fødselskartet sier jente, og det har det også sagt de to forrige gangene- og da ble det jenter :laughing002
Men jeg tror det er veldig tilfeldig:p

Vi vil vite kjønn på OUL, jeg er såå nysgjerrig!

Jeg er også veldig nysgjerrig og ønsker å vite det. Helst nå! :) Kinesisk fødselskart sier jente denne gangen.

Det kinesiske fødselskartet sier gutt, noe som også stemmer med magefølelsen enda så tidlig det er. Fødselskartet har for så vidt stemt med alle barna mine bortsett fra nr2 som ble gutt når kartet sa jente. Vi vil også vite denne gangen men jeg kan absolutt se at det er koselig å vente med å se kjønnet til fødselen :Heartred

Det hadde vært spennende å ikke vite, men det tror jeg ikke at jeg klarer - Så vi skal nok vite!

Kinesiske fødselskartet sier gutt, samme med to forskjellige spådamer, som jeg ville prøve for gøy. Men selv tror jeg det er ei jente, da jeg har tre jenter fra før og vi bare får jenter i familien ☺️ Mannen tror gutt :p

Vi skal ikke vite kjønn denne gang, er det jeg tenker nå. Så lenge vi klar å holde oss på OUL :hilarious: Men kinesisk sier jente. Jeg har en følelse på jente selv, så blir spennede :smug:

Vil vite kjønnet. Har klart et guttenavn som ble "til overst" fra sist, så en liten del av meg håper det blir gutt, bare så vi slipper å ta navnediskusjonen igjen nå:hilarious: Brukte så utrolig lang tid på å lete etter navn sist.

Det kinesiske fødselskartet stemmer ikke for forrige barn, men er jo morsomt med slike ting.
Alle i klubben trodde jeg skulle få gutt sist, så jeg tenkte nesten på trass at de måtte ta feil (og det gjorde de).
Denne gangen er det IVF, og fryseforsøk at på til, så hadde uansett ikke stemt med noen kalender.

Back
Topp