Barnets kjønn! Hva håper dere på?

Ja, selvfølgelig ønsker ingen et barn som ikke er friskt eller med syndromer/utfrodringer. For meg var det bare en vekker når hun sa det, og jeg har lagt merke til at de fleste som blir spurt om kjønn svarer: samme, bare de er friske. Inkludert meg selv. ;)
Klart at man blir like glad i barna uansett, men om det er like mye lykke og glede tror jeg at mange av de som har barn med store utfordringer gjerne vil bestride.. dessverre.. <3

Du gav meg en tankevekker;) klart det er gøy med en av hver og friskt barn men tar virkelig i mot det vi får... blir baby halvparten så bra som broren blir det bra;)

Idag håper jeg på gutt, og typen håper på jente. Forrige uke var det motsatt! Det bytter HELE tiden! :) men uansett hva jeg sier jeg håper det blir, sider typen det motsatte, det slår ikke feil :p

Det viktigste er selvsalgt at baby er frisk. Men vi synes det er morsomt å spekulere i kjønn ;)

På TUL fikk vi beskjed om at det mest sannsynlig er en av hver. Mannen ønsker seg veldig jente, men jeg tror fremdeles at vi får en overraskelse ved OUL, at det er to gutter. Men synes det hadde vært veldig stas med en av hvert[emoji7]

Jeg er likegyldig, men samboer ønsker seg nok en liten gutt.
MEN vi tror det er en gutt da, så blir sjokkert om det ikke er det.
Jeg tenker, så lenge barnet er friskt så kommer det på samme om det er en liten jente eller gutt som kommer.

Vi skal på OUL 8.august, så vi får vel kanskje se da hva det blir.

Har ingen fra før så sånn sett vil vi ha begge deler[emoji4] Men håper litt på jente siden broren min og andre i familien alle har gutter.

Da vi har 3 jenter og 1 gutt fra før så hadde det vært moro med 1 gutt til.. [emoji13] Men til syvende og sist spiller det ingen rolle! [emoji4]

Det spiller ingen rolle for oss, og vi vil ikke vite før baby blir født.

Jeg har like mye lyst på begge! I starten av svangerskapet trodde jeg det var gutt, men de siste månedene nå har jeg vært overbevist om at det er jente. Pappaen er også helt sikker på jente, og det er det han ønsker seg mest :)

Jeg håpet kanskje bittelitt på jente, men ble på ingen måte skuffet over å finne ut av at det var en gutt. Nå gleder jeg meg sånn til å møte den lille sønnen vår, og føler det ble helt riktig at mitt første barn er en gutt. :Heartblue

Men siden vi kun ønsker to barn blir nok ønsket om jente litt sterkere neste gang. Hadde vært gøy med en av hver:Heartpink:Heartblue

Back
Topp