Barnetrygden..

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
Får dere den Ilag med foreldrepengene? Er usikker på om eg har fått etter eg bytta kontonr i april :o

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Får dere den Ilag med foreldrepengene? Er usikker på om eg har fått etter eg bytta kontonr i april :o

Eg får foreldrepenger fra arb.giver. Men du har nok fått et skriv om at du kommer til å få utbetalt barnetrygd osv pga du fikk barn. Og i det brevet står kontonr som de utbetaler til :) men hvis du har fått utbetaling for foreldrepenger så har de nok riktig kontonr :) jeg fikk første utbetalingen for barnetrygden for noen uker siden. Etterbetalt. Og vanlig kommer de siste dagen i mnd.

Hmm om de kommer hver for seg har eg ikkje fått. Merklig.. storebror sin har eg jo hatt i flere år så rart det skulle bli tull med den.. lillebror sin skulle vel Komt i juni? Fødte 17 mai :)

Hmm om de kommer hver for seg har eg ikkje fått. Merklig.. storebror sin har eg jo hatt i flere år så rart det skulle bli tull med den.. lillebror sin skulle vel Komt i juni? Fødte 17 mai :)

Eg fikk 21 mai. Og fikk brev om at de blei etterbetalt i juli. Så eg fikk første utbetalingen no i starten av juli. Og første ordinære siste i denne mnd. :)

Gir de sjanse til siste i mnd då viss ikkje ringer eg ;)

Kommer hvær for seg :) Men når du skifter konto nr så må du selv gi beskjed til NAV om det. Ellers så blir det satt inn på den kontoen du har oppgitt til de.

surrer rundt på tlf da vel ;)

Kommer hvær for seg :) Men når du skifter konto nr så må du selv gi beskjed til NAV om det. Ellers så blir det satt inn på den kontoen du har oppgitt til de.

surrer rundt på tlf da vel ;)
Sendte inn sånn skjema de ville ha.. og ikkje sagt opp den gamle kontoen enno, for tenkte det kunne bli noe tull;)

Back
Topp