Barnetrygden....

Jeg fikk på torsdag. Syntes du skal ringe dem jeg.

ORIGINAL: mrsdior

fikk den 27 denne mnd jeg.. 970krx2... (for februar & mars)

ring til trygdekontoret og hør med dem..

sign[;)]

Jo nå synes jeg du burde ha fått den  [8|] ! Vi fikk første gang i februar [;)]

Heisann! Jeg måtte faktisk ringe og registrere datteren min...trodde det skulle gå automatisk jeg! Så ring, mulig din også har "falt ut av systemet"[&:]! Jeg fikk penger 27.denne måneden, for februar og mars...

ORIGINAL: Solvit

Jeg fikk den på torsdag. Fikk sånn sjekk som jeg måtte løse inn i banken. Er det vanlig hver gang eller bare første gangen. Litt tungvint at det ikke kommer rett inn på konto.

Ring trygdekontoret og oppgi kontonummeret ditt, og be dem sette pengene rett på konto. [:)] 

ORIGINAL: gunnemor

ORIGINAL: mrsdior

fikk den 27 denne mnd jeg.. 970krx2... (for februar & mars)

ring til trygdekontoret og hør med dem..

sign[;)]

JEG FIKK PÅ TORSDAG, MEN BARE FOR DEM TO STØRSTE....FIKK BREV FRA NAV FOR EN STUND TILBAKE, OG FRA FEBRUAR SKULLE JEG FÅ ORDINÆR BARNETRYD FOR 3 - OG DET SKULLE BLI UTBETALT I APRIL. SÅ DA FÅR JEG FOR 3 I APRIL + AT JEG FÅR FOR FEBRUAR & MARS FOR MARIUS.
SÅ DA BLIR DET LITT[:)][:)]

Ikke fått det jeg heller. Må ringe på mandag tenker jeg.

Dere som har fått ,gikk det automatisk, eller måtte dere søke. har hørt at det ska gå av seg selv...

ORIGINAL: Isabelles mamma

Du må søke!

Jeg fikk beskjed om at det gikk automatisk jeg... men når jeg tenker etter er vel det for mye forlangt av NAV...

Fikk automatisk her (Ullensaker), men kanskje det er forskjell fra kommune til kommune [8|]

ORIGINAL: Solvit

Jeg fikk den på torsdag. Fikk sånn sjekk som jeg måtte løse inn i banken. Er det vanlig hver gang eller bare første gangen. Litt tungvint at det ikke kommer rett inn på konto.

Får den alltid inn på konto jeg. Se hvordan det blir nå i april, får du det på utbetalingsblankett igjen, ville jeg ha kontaktet trygdrkontoret [;)] 

ORIGINAL: Sara Emilie's mamma

Dere som har fått ,gikk det automatisk, eller måtte dere søke. har hørt at det ska gå av seg selv...

vi måtte søke med førstejenta. De 3 andre har gått automatisk. det varierer fra kommune til kommune.

Back
Topp