Barnetrygden..

Citti

Forumet er livet
Noen som vet når den kommer?
Jeg fødte i februar og fikk beskjed om at den kommer automatisk i mars. Men i begynnelsen, midten eller slutten av mars?
Noen som vet eller husker når dere fikk den første?

Ok! Takk![:)]

Jeg fødte 17 jan. skulle ikke jeg ha fått nå da??? Har ikke sett en krone av de ennå...

ORIGINAL: Sara Emilie's mamma

Jeg fødte 17 jan. skulle ikke jeg ha fått nå da??? Har ikke sett en krone av de ennå...

Du burde ha fått den ja...Ring Nav og hør du

ORIGINAL: buffi

Leste på født i jan, tror ingen har fått. og noen mente at vi ikke får før neste mnd. men jeg har hørt at det blir utbetalt mnd etter fødsel... får sjekke det der tror jeg...

du får den nok ikke føre i slutten av mars.
Det er det samme som resten av oss som fikk i januar..

ORIGINAL: buffi

Leste på født i jan, tror ingen har fått. og noen mente at vi ikke får før neste mnd. men jeg har hørt at det blir utbetalt mnd etter fødsel... får sjekke det der tror jeg...

Har du ikke fått en bekreftelse fra NAV om at du skal få og når første utbetaling er?
På min står det at første utbetaling er i mars.

jeg hadde falt ut av systemet til NAV og fikk ingenting før jeg sendte søknad. Ville ringt å hørt med de om alt er som det skal.

Back
Topp