barnetrygd?

huzky

Gift med forumet
jeg har foreløpig ikke fått noe vedtak om dette fra nav.... er det bare meg?  (lillegutt ble født 30.januar...)

ORIGINAL: Min Benedicte*

ikke jeg heller:( vi har også samme nav kontor.. hmmm.. *ringer de nå*

snuppa er født 7 jauar btw

jeg ringte de for ca en mnd siden, og da lærte han på nav (via deres egne nettsider) at vedtaket skal gå automatisk fra deres side, og at jeg kom til å få et brev i posten... tenk at DE lærer når man ringer og spør om en basic ting. det jeg eeeeeeeeegentlig ringte for å høre om, var om de visste kontonummeret mitt. hehe.

Vi fikk i slutten av februar.

Har nav kontonummeret ditt? Jeg får foreldrepenger via arbeidsgiver og da har ikke nav mitt kontonummer automatisk så jeg ga det til de ganske tidlig for sikkerhetsskyld!

hmm,har heller ikke fått noe fra nav[8|] min gutt var født 29.jan.. kan ikke huske jeg måtte ringe til nav sist[:-]

jeg født jenta mi 19 januar og har heller ikke født barnetrygd, men er vel langt unna den, går vel 10 mnd den her gangen også det skjedde når jeg født sønnen min.

her er ikke bare problemme med barnetrygd men fødselsmld og person nummer. har ikke fått på papirer at jeg har født og ikke har samboer skrevet under at det er han som er far.

Nav er så j***ig trege. Tror jeg måtte ringe 5 ganger for at de skulle gjøre jobben sin !!!!!! Ikke så sinnsykt fan av de altså![:@]

Mine gutter er født 29 jan. Og her (i vestfold) sendte de ut vedtaket allerede 10 feb. 

Fikk den for noen uker siden, Mini-me er født 25. januar. 

Vi var på nav på torsdag for en uke siden og da fikk jeg også bekreftet at jeg får barnetrygd denne mnd og det er for februar og mars for småen også kun vanlig for datteren, har fått dobbel for hun siden hun ble født i mars 07 siden jeg var alene med hun men det mister man med en gang man får en til [:)]

Back
Topp