barnetrygd

squat

Forumet er livet
noen som har fått det i dag??? jeg skulle få første utbetalin i august, og sjekket at det er utbetaling i dag, men ikke noe på kontoen min hvertfall[8|]

Jeg fikk barnetrygden på konto i dag jeg, + etterbetaling for juli samtidig.

barnetrygden fikk jeg inn på konto igår..
men har ikke sett noe til permisjonspengene denne mnd[&:]

fikk barnetrygd i går+ for forrige mnd[;)]
Hadde helt glemt det bort så det var en positiv overraskelse.

Fikk den i går, ja. Hva gjør dere - bruker de til bleier, klær o.l. eller setter de på konto til småttisene blir større?

Vi har bestemt oss for å sett halvparten på sparekonto til Marylin

vi å spare halvparten...

Vi sparer barnetrygden på Noah sin konto,
men i går brukte jeg litt av den for å shoppe klær til lillemann[:D]
Klarte ikke dy meg, de hadde fått inn så  mye fine høstklær.
*hysj,ikke si noe til sambo*

jeg fikk også inn på konto igår + etterbetaling. skal åpne konto til marcus og sette inn pengene hver mnd!

Jeg har heller ikke fått.

Nå har jeg sjekka, og den er kommet inn!
..blir vel å sette litt av den inn til Emma, men må nok innrömme at noe av den kommer til å gå i den store sluken denne mnd..

nei fremdeles ikke fått noe[:@][:@][:@] jævla trygdekontor. skal få etterbetalt for tre mnd og for to unger. ble vel kanskje litt vanskelig for dem kanskje har liksom ringt dit hundre ganger for alt mulig rart... herregud

er det noen andre som ikke har fått perimsjonspengene denne mnd da???
mine har ikke kommet...
må vel ringe å bruke litt kjeft[:'(]

ORIGINAL: Eli24

Jeg fikk barnetrygden på konto i dag jeg, + etterbetaling for juli samtidig.

Jeg også [:)]

jeg får utbetalt penger fra arbeidsgiver, dvs trygdekontoret betaler arb.giver.
Så det får jeg utbetalt på lønningsdager den 12. hver mnd[;)]

ORIGINAL: squat

nei fremdeles ikke fått noe[:@][:@][:@] jævla trygdekontor. skal få etterbetalt for tre mnd og for to unger. ble vel kanskje litt vanskelig for dem kanskje har liksom ringt dit hundre ganger for alt mulig rart... herregud

ja det er best å ta det i egne hender å ringe å dobbelsjekke alt når det gjelder trygdekontoret![:@]jeg får ikke fødsels penger pga av ei høne som ga meg feil info når jeg ringte å hørte om hvordan ting "fungerer"hos dem.å når jeg tilfeldig har ringt bare for å høre.har di mistet papirene min ect.

å for all del ikke bytt adresse,da rakner hele opplegge demsmå ikke snakke om det....blir så iritert[:'(]

ORIGINAL: gira

jeg får utbetalt penger fra arbeidsgiver, dvs trygdekontoret betaler arb.giver.
Så det får jeg utbetalt på lønningsdager den 12. hver mnd[;)]

Samme her[:)]

Er litt usikker på om vi har fått barnetrygd, har åpnet en egen konto for dette i en annen bank enn den jeg bruker til vanlig, så har ikke fått sjekket saldo på den kontoen. Skal prøve å spare alt til Adrian.

ringte dit idag, og sef enda en misforståelse, lurte på om de kunne utbetale den i september. jeg sa nei den skal jeg ha nå, gikk en liten faen i meg. så kanskje jeg får de på tirsdag eller onsdag[8|][8|] hadde ikke vært noe problem å vente en mnd til, men ærlig talt, de har jammen meg rota med alt som er

Jeg fikk barnetrygden inn på konto i forigårs,permisjonspengene fikk jeg på lørdag..

Har du gitt beskjed om hvilket konto nr de skal inn på da??

Back
Topp