Barnetrygd

nancy drew

Forumet er livet
Har dere fått den i slutten på januar? Er det ikke fra mnd etter fødsel?
 
Jeg gikk ut i permisjon i november så fikk da.. ikke fått for januar enda pga en teknisk feil vistnok...
 
Med mellomste fikk jeg etterbetalt 2 mnd etter fødsel. Han er født den 29, så sikkert derfor. Men det skal stå på vedtaket ditt når første utbetaling skal være [emoji6]
 
Jeg fødte i november, men fikk ikke utbetalt noe før i januar. Fikk da utbetalt en tidlig i januar og resten den 31 :p
 
Med mellomste fikk jeg etterbetalt 2 mnd etter fødsel. Han er født den 29, så sikkert derfor. Men det skal stå på vedtaket ditt når første utbetaling skal være [emoji6]
Finner ikke vedtaket igjen.... måtte du etterlyse eller kom det av seg selv? Mi kom 31 så tipper det er derfor.
 
Fødte 21.12 og fikk en utbetaling 31.01 og en 01.02 det regner jeg med er en for storesøster og en for lillebror.
 
Fødte 21.12 og fikk en utbetaling 31.01 og en 01.02 det regner jeg med er en for storesøster og en for lillebror.

Samme fikk jeg. Vesla her er født 23.12
 
Hmm.. jeg fødte 6/12 og har ikke fått noe barnetrygd. Er det fordi termin var 3/2 kanskje?
 
Hmm.. jeg fødte 6/12 og har ikke fått noe barnetrygd. Er det fordi termin var 3/2 kanskje?
Det skal ikke ha noe å si. Sykehuset sender melding til nav.
 
Back
Topp