Får vi barnetrygd for oktobermåned? Noen som fikk i dag? (Fikk for ett barn, men ikke for lillebror som ble født i september)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Husker ikke helt.Vi skal ha det ja
Jeg fikk.. Mottok du info fra nav etter fødsel?
vi får for oktober, men første utbetaling er i november, får dobbelt da.Får vi barnetrygd for oktobermåned? Noen som fikk i dag? (Fikk for ett barn, men ikke for lillebror som ble født i september)
Jeg fikk den 28.
Ville ringt Nav hvis du ikke har fått. De skulle vært på konto nå.
Jeg fikk for alle mine barn. Utbetaling skjer ikke 1.nov, men mange får etterbetalt siste virkedag i november.Ikke noe penger i dag heller.
Nei. Siste virkedag i måneden. Barnetrygd kommer aldri den 1. i måneden.Aha, da har jeg også fått sjekket ikke den 28. Mente det var 1. Som var datoen
Skal sjekke der først ja Men hvis søknaden enda behandles, da blir det automatisk etterbetalt i slutten av denne måneden?Jeg fikk for alle mine barn. Utbetaling skjer ikke 1.nov, men mange får etterbetalt siste virkedag i november.
Logg deg inn på NAV.no med bank ID. Gå på mine saker og se om de behandler søknad om barnetrygd. Dette skal skje automatisk, men i noen tilfeller må søknaden settes i gang manuelt. Ring og hør. Uansett får du pengene dine Det er også saksbehandlingstid. De som har fått måneden etter har vært heldige.
Ja, men kun om søknaden er ferdigbehandlet innen da. Jeg fikk et brev om at det skulle ta max 3 mnd, men vedtaksbrevet ble skrevet samme dag som informasjon om svartid. Jeg måtte be NAV manuelt om å sette den i gang for det hadde skjedd noe der. Så de ordnet det på dagen. Enten får du 970 x 2 siste virkedag i november eller 970 x 3 i desember. Mest sannsynlig november Men ta kontant om du ikke ser noe på dine sider.Skal sjekke der først ja Men hvis søknaden enda behandles, da blir det automatisk etterbetalt i slutten av denne måneden?
Den er grei! Takk for hjelpa.Ja, men kun om søknaden er ferdigbehandlet innen da. Jeg fikk et brev om at det skulle ta max 3 mnd, men vedtaksbrevet ble skrevet samme dag som informasjon om svartid. Jeg måtte be NAV manuelt om å sette den i gang for det hadde skjedd noe der. Så de ordnet det på dagen. Enten får du 970 x 2 siste virkedag i november eller 970 x 3 i desember. Mest sannsynlig november Men ta kontant om du ikke ser noe på dine sider.