Barnetrygd

Guesswho

Elsker forumet
Himmelbarn
Aprilbarna`15
Noen som har fått enda? Når kommer det? Har skjønt at vi ikke trenger å søke om det :p

Man får det utbetalt måneden etter barnet er født, fikk brev i posten fra NAV for ett par dager siden :)

Jeg fødte i mars, fikk ikke barnetrygd i april. Ringte NAV og fikk beskjed om at det ofte tar litt ekstra tid og at jeg vil få to utbetalinger i mai. Bare sånn til opplysning hvis noen ikke får "når de skal"

Fikk brev i dag om at det var godkjent. Man får betalt for mnd etter barnet er født ;)

Jeg har ikke fått brev fra NAV og har heller ikke fått utbetalt barnetrygd i april. Regner med at jeg får for april og mai i mai ;)

Får ikke mnd du føder, men fra mnd etter :) Jeg fikk vedtaksbrev og får første utbetaling i mai :)

Jeg fødte 27 mars, men hadde termin i april. Har kun fått barnetrygd i april for vesla, men ikke lillegutt. Sent ute eller tar de utgangspunkt i termin?

Jeg har fått vedtak om at jeg skal få bt fra og med mai, men utbetalt første gang i juni. Vil derfor i juni få for to måneder.

Jeg fødte 27 mars, men hadde termin i april. Har kun fått barnetrygd i april for vesla, men ikke lillegutt. Sent ute eller tar de utgangspunkt i termin?
De får melding om at du har født, alt skal gå automatisk, men hender det er noen som er trege ;)

Sykehuset sender fødselsmelding til NAV. Alt går automatisk. Man får barnetrygd fra mnd etter man har født

Jeg fødte 25.mars og fikk brev om at jeg får fra april med første ordinære utbetaling i mai

Back
Topp