Barnetrygd

fisk84

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Junibarna 2019
Når jeg fikk vedtaket om barnetrygd mener jeg det stod at første utbetaling blei i januar og at det da var utbetaling for både desember og januar. Ikke så ofte innom nettbanken men jammenmeg var barnetrygda kommet på konto før jul ;)
 
Når jeg fikk vedtaket om barnetrygd mener jeg det stod at første utbetaling blei i januar og at det da var utbetaling for både desember og januar. Ikke så ofte innom nettbanken men jammenmeg var barnetrygda kommet på konto før jul ;)

Etter at du skrev dette sjekket jeg min konto og jammen har jeg åsså fådd barnetrygd, utbetalt i dag. :)
 
Etter at du skrev dette sjekket jeg min konto og jammen har jeg åsså fådd barnetrygd, utbetalt i dag. :)

Tror det var lille julaften pengene kom her :) er vel slutten av mnd som er vanlig utbetaling tror jeg...
 
Jeg fikk ikke noe, får for begge månedene i januar :)
 
Fikk ikke noe i desember, så får vel for begge mnd nå i januar :)
 
Kan jo være i forhold til når i november våre søte små kom?? Her blei ho født 6. November så tidlig i mnd....

Hun ble født 19 november Fikk brev fra nav om at jeg skulle få barnetrygd fra desember..må vel ringe å høre om det har blitt noe feil.
 
Hun ble født 19 november Fikk brev fra nav om at jeg skulle få barnetrygd fra desember..må vel ringe å høre om det har blitt noe feil.

Du får for desember men mener det stod i møtt brev at første utbetaling ikke blei før januar og at en da får dobbelt opp.... Men er du i tvil så må du jo bare ringe :)
 
Back
Topp