Barnetrygd

Ja

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

Ja

Hehe, teite tlf app:p
Så først nå at tråden var på september 2014. Sorry ;-)

Nei. Mener det sto vi ville få første utbetalt i november? Men skal ikke si det sikkert :p

Vi fikk barnetrygd for vår gutt tidligere i uken.

Ja. 30.10 kom det på min konto.

Jeg sjekket vedtaket: Barnetrygden skal man få fra og med måneden etter at barnet er født, altså skulle vi som fikk i september ha barnetrygd fom oktober. Må sjekke kontoen på nytt om jeg har fått utbetalt i to omganger..

nei. bare for de andre barna.. så tenkte jeg skulle ringe nav i mårra om jeg ikke har fått dem enda da :)

Fikk brev om at vi skulle få først i november, men fikk for begge guttene mine nå.

mener bestemt det sto jeg fikk i oktober i mitt brev.. ganske sikker jeg hadde reagert om det hadde stått november..

Kanskje det kommer an på når i september de er født? Siden det er forskjell liksom.

Mamma'11og'14 skrev:
Jeg sjekket vedtaket: Barnetrygden skal man få fra og med måneden etter at barnet er født, altså skulle vi som fikk i september ha barnetrygd fom oktober. Må sjekke kontoen på nytt om jeg har fått utbetalt i to omganger..
I brevet som jeg fikk stod det at jeg fikk i november, er det feil da?

Det sto ikke noe om når utbetalingen skulle skje, men at vi skal få barnetrygden fom oktober..
Og etter å ha sjekket kontoen på nytt så har vi fremdeles kun fått for eldste.

Sniker fra oktober (men fødte i september, så hører jo egentlig til her). Jeg ringte NAV og de sa at jeg får barnetrygd fra okt men at det utbetales først i nov. Altså dobbel barnetrygd neste mnd :)

Back
Topp