Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: FebruarGullet
Den bruker jeg, men sparer 250 hver i mnd til han. Synes det holder jeg... Kan ikke spare oss ihjel heller
ORIGINAL: mamma88
Vi sparer 100 kr til Sunniva hver måned, har ikke råd til å spare hele barnetrygden[:)] Men tenkte på å kanskje spare 200 kr fra hu er 1 år, for da har vi litt bedre råd[8D] Også hvis det kommer flere barn, så må vi jo spare til den også[:)]
ORIGINAL: mamma88
Vi sparer 100 kr til Sunniva hver måned, har ikke råd til å spare hele barnetrygden[:)] Men tenkte på å kanskje spare 200 kr fra hu er 1 år, for da har vi litt bedre råd[8D] Også hvis det kommer flere barn, så må vi jo spare til den også[:)]
ORIGINAL: mamma til Alina!
den går rett inn på en sparekonto som jeg har opprettet til henne, i tilegg trekkes det 150kr fra både min og pappaen sin lønnskonto hver mnd.
så sparer vi i sparebøsse til henne.
jeg ønsker at hun skal kunne ta god utdanning uten å måtte sette seg i stor gjeld,derfor skal vi gi henne disse pengene når hun er ca 20år,må se om hun er moden med penger da,hvis ikke får hun pengene når hun er 25.
den tid,den sorg..
ORIGINAL: Kavring1
så heldige barna deres er da[:-].. her bruker ALT med en gang den kommer omtrent.
Skulle gjerne spart den for dem..men de trenger jo både mat og klær i hverdagen også
så den brukes rimelig fort opp[&o]