Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alle får barnetrygd og det trenger du ikke søke for å fåKan alle få barnetrygd og må man søke? Hilsen nybakt mor i den byråkratiske papirjungelen
Sent from my LT26i using Tapatalk
Tusen takk!Alle får barnetrygd og det trenger du ikke søke for å få
Sent from my iPhone using BV Forum
Det lønner seg å ta en tlf til NAV om det tar mer enn 2 mnd før du har hørt noe om barnetrygden da det egentlig skal gå automatisk, men ikke alltid der skjer. Ble etterbetalt nesten 6 mnd med storesøster.Kan alle få barnetrygd og må man søke? Hilsen nybakt mor i den byråkratiske papirjungelen
Vi som har fått barn i februar skal få innvilget barnetrygd fra og med 1.mars. Den ubetalingen skulle egentlig kommet i går/mandag 31. Dersom du ikke får på mandag så kan det utbetales på etterskud. Dvs, når som helst. Hvis de venter med å betale til slutten av april vil du få 970 x 3. Vanlig for sønnen din i april og mars og april utbetalingen til datteren din.Har fått for storebroren ja. Men hvis det utbetales på etterskudd så får jeg jo for mars nå i mndskiftet
Takk. Har ikke fått i går, så da håper vi på mandagVi som har fått barn i februar skal få innvilget barnetrygd fra og med 1.mars. Den ubetalingen skulle egentlig kommet i går/mandag 31. Dersom du ikke får på mandag så kan det utbetales på etterskud. Dvs, når som helst. Hvis de venter med å betale til slutten av april vil du få 970 x 3. Vanlig for sønnen din i april og mars og april utbetalingen til datteren din.
Takk da er det vel det jeg misforstod da.I mitt vedtak stod det at jeg har fått innvilget barnetrygd fra mars, men første utbetaling skulle komme i april, så får vel dobbelt i april
Fikk barnetrygd ja, men ikke utbetalt før mai! What?