Barnetrygd

Løvemams

Forelsket i forumet
Sensommerlykke 2017
Har dere andre novembermammaer fått barnetrygd enda? Lurer litt på når etter fødsel den skal komme? Har noen venner som sier at jeg skulle fått i desember når jeg fikk barn i november, men ingenting her enda..noen som vet?
 
Fått brev, står at det kommer siste virkedag i måneden og at vi får første utbetaling i januar.
 
Har dere andre novembermammaer fått barnetrygd enda? Lurer litt på når etter fødsel den skal komme? Har noen venner som sier at jeg skulle fått i desember når jeg fikk barn i november, men ingenting her enda..noen som vet?

Her har ikke barnetrygden kommet enda. Men regner med den blir etterbetalt i januar :)


Gutt 2012 ❤
Gutt 2013 ❤
 
Fikk første barnetrygden 14 desember, nav sa den egentlig skulle komme 21 desember. Men kom dagen etter foreldrepenger :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Har ikke fått noe. Nav sa den skulle komme i desember siden jeg fikk 17 november, men så langt har jeg ikke fått noe. Har søkt dobbel barnetrygd med småbarnstillegg, så kanskje derfor det ikke har kommet noe her.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Fikk brev om at de kom i januar, men så at de var kommet for et par dager siden.. ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp