barnetrygd?

Første utbetaling skal skje mnd etter barnet er født. Men jeg skulle få første utbetaling i desember, men da få for november og desember på den. (Jeg spurte på NAV) Tror ikke alle NAV kontor er like kjappe med å få til utbetaling en mnd etter de er født.
Bra:) så da kan jeg forvente dobbel i desember da, siden hu er født 8/10? Og den kommer vel før jul og, kommer godt med ;)

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Min er født 12.10 og i brevet sto det at første utbetaling er i januar.. får jeg trippel utbetaling da da?

Sendt fra mobilen.

Man får barnetrygd mnd etter barnet er født. Min er født 21.10.13 og i vedtaket stod det at jg vil få barnetrygden fra 1 november,og første utbetaling vil skje i desember fr begge mnd.

Så alle får etterbetalt:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

I vedtaket mitt sto det at jeg hadde fått innvilget barnetrygd fra november, men første utbetaling kommer ikke før januar... så da bør de bli etterbetalt noe ja!!

Eg fikk 26.10 og i brevet fra nav sto det at det va innvilga fra 1.nov men at første ordinære utbetaling va i desember!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg tror jeg må lese det brevet igjen:P Trodde de skulle komme i dag jeg, men ser ikke slik ut;)

Jeg ringte nav nå nettopp og hun sa at jeg får min første utbetaling på han i desember og da fikk jeg etterbetalt for november :) Så da er det i orden iallefall hos meg :)

Jeg fikk bare for storesøster... kommer vel for lillesøster også då, i desember kanskje?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Min er født 13.10 og jeg fikk brev om at første utbetaling var i desember, meen jeg fikk utbetaling i november også :)

Bra:) så da kan jeg forvente dobbel i desember da, siden hu er født 8/10? Og den kommer vel før jul og, kommer godt med ;)

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Det lurte jeg og på! Min gutt er født 9.10, fikk brev om at første utbetaling blir i desember, så da håper jeg vi får for november også da! :)

Back
Topp