barnetrygd?

*rugekassen*

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
får dere barnetrygd for barnet denne mnd? jeg ser på mine utbetalinger i dag at jeg ikke får for han..merklig, trodde vi fikk mnd etter de ble født...?

Jeg fikk alt i oktober og jeg,men så er velsa født i begynnelsen av mnd da..derfor kanskje?

Min ble født 04.10, fikk vedtak fra NAV om utbetalinger fom november. Fikk første utbetaling i dag.

Jag tror inte heller att vi får de. I brevet från nav står det att ordinära första utbetalning är i januari. Jag ska ta och ringa de i morgon, för vi borde ju få nu i nov!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg fødte 19 oktober, og fikk i brev fra NAV beskjed om at første utbetaling ville skje siste dagen i desember, men jeg fikk i dag likevel..

Min lille er født 8.10 og jeg fikk barnetrygd i dag.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Storesøster er født 13.07, hun fikk jeg for første gangen siste virkedagen i august. Lillebror er født 04.10 og får for han førte gang i morgen. Fikk brev om at jeg skulle få for to fra og med november.

Min ble født 04.10, fikk vedtak fra NAV om utbetalinger fom november. Fikk første utbetaling i dag.
Samme her og, min er født 7. :)

Storebror juni2012❤️
Lillebror oktober2013❤️

Fikk brev om at første utbetaling er.i januar.. men da bør det jo komme for 3 mnd på den utbetalingen da?

Sendt fra mobilen.

Født 23.okt og fikk beskjed om at første ordinære var i desember.

Fikk brev om vedtak fra og med november her, så kommer nok på konto i morgen regner jeg med :)

Merkelig at det er så forskjellig rundtom! får man etterbetalt da eller? litt "urettferdig" for de som ikke får før i januar for eksempel..

Fikk brev om at jeg skulle få for to barn f.o.m november. Men har bare fått for et barn :s

Fikk barn i september. Fikk nå i nov og ikke noe ekstra for oktober.

Ikke fått , og fødte 8 Oktober:confused:
Får man ikke etterbetalt om man får en mnd senere enn man egentlig skal?? Sto jo at det kommer første mnd etter fødsel.. ikke fått med meg noe vedtak i posten heller, haha :p
Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Og der fikk jeg visst inn idag. :) Så da har jeg fått to ganger i mnd, så da er det enten for okt og nov, eller får man det på forskudd for des?

Første utbetaling skal skje mnd etter barnet er født. Men jeg skulle få første utbetaling i desember, men da få for november og desember på den. (Jeg spurte på NAV) Tror ikke alle NAV kontor er like kjappe med å få til utbetaling en mnd etter de er født.

Første utbetaling skal skje mnd etter barnet er født. Men jeg skulle få første utbetaling i desember, men da få for november og desember på den. (Jeg spurte på NAV) Tror ikke alle NAV kontor er like kjappe med å få til utbetaling en mnd etter de er født.
Bra:) så da kan jeg forvente dobbel i desember da, siden hu er født 8/10? Og den kommer vel før jul og, kommer godt med ;)

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Back
Topp