Barnetrygd?

KH#2påvei:)

Betatt av forumet
Noen som vet om vi får barnetrygda denne mnd eller? Er det sånn at vi får den mnd etter fødsel? :):)

Markus <3 Mina

Vi har fått denne mnd, men kan hende det kommer an på dato barnet ble født..? Lillegull kom 26.1 og barnetrygden kom 13. denne mnd

Jeg har ikke fått for noen av barna enda.. Bruker å komme siste i måneden, men mulig det kommer før pga påske.. Man skal få måneden etter fødsel så vidt jeg har skjønt..

Når jeg var på NAV og spurte så sa de at man fikk fra og med mnd etter fødsel. Men om barnet var født sent i mnd så kunne det hende man ikke fikk påfølgende mnd, men mnd etter. Men da fikk man etterbetalt...

Oki:) snuppa her ble født 4 feb så da burde jeg vel få denne mnd sa? :)

Markus <3 Mina

Snuppa her ble førdt 02.02, og jeg får barnetrygd denne mnd, får siste virkedag hver mnd, som vil si den 27 denne mnd pga påska :)
Men så er jo nav ttt(ting tar tid)!
Jeg har ennå ikke fått svar på om jeg får foreldrepenger pga behandling av sjukemeldinga mi(alt ble levert i begynnelsen av januar).

Jeg fikk brev fra NAV med beskjed om at første utbetaling ble i april( og det ble jeg glad for akkurat nå kjente jeg, har glemt å endre kontonummer til dem!! Var det noen som sa ammetåke?! Må huske å gjøre det i morgen!)

Jeg fikk brev fra NAV med beskjed om at første utbetaling ble i april( og det ble jeg glad for akkurat nå kjente jeg, har glemt å endre kontonummer til dem!! Var det noen som sa ammetåke?! Må huske å gjøre det i morgen!)
Hihi:) Er ikke så greit å huske alt alltid;)

Back
Topp