ORIGINAL: HøstVinterMamma
Makan til rot å tull fra dem [&:] Skjønner godt at du er frustrert og muligens forbanna!!!
Ei venninne av meg har en sønn der den biologiske pappaen nekta farskap.
Så gutten sto uten noen oppført pappa.
Og ei stund etter hun ble sammen med nåværende type (flere år etter sønnen ble født.), presterte NAV å føre opp han som far på den gutten [8|] Hallo!!!?!!! Snakk om å være på jordet!!! Men, etter hun endelig fikk han til å ta dna-test ordna det seg omsider... Etter myyyye om å men.
Så man skal ikke bli sjokkert over alt de klarer å få til [&:]
Herligheten, det skal jo i grunnen ikke være mulig. Og hvilken autoritet har de i grunnen som kan oppføre han opp som far uten engang å vite om det faktisk er tilfelle..! Kommer med påstander som ikke ligner grisen!
Det som er med min sak er at jeg gjentatte ganger har ringt dem, og ingen av de jeg har snakket med i tlf har skjønt hva denne saksbehandler driver på med, og nå som hun endelig forsto at jeg ikke har fått for mye utbetalt skal hun plutselig kreve at jeg stiller krav om barnetrygt, at jeg må søke om det, dokumentere at barnet har bodd hos meg fra fødselen av, dokumentere når jeg og min nåværende mann flyttet inn sammen og alt dette bare for å vurdere om jeg faktisk har KRAV på barnetrygt for et barn som er født i Norge, er norsk statsborger og aldri har vært utenlands siden fødselen..Faen kjenner jeg blir sinna! [:'(]