Barnetrygd

sas

Gift med forumet
Noen som vet eller har en teori om barnetrygden kan komme allerede i morgen siden siste dagen i februar er til mandag?? har jo erfart at de utbetaler dagen FØR siste dagen.men nå er det altså snakk om noen dager før.men er jo helg i mellom...

Jeg vedder en banan på at jeg får den på mandag.. Har aldri opplevd å få den før ivertfall

ORIGINAL: shiby

Jeg vedder en banan på at jeg får den på mandag.. Har aldri opplevd å få den før ivertfall

[:D][:D][:D][:D] får jeg den bananen da hvis du tar feil?`?
JEG MÅ ha de penga innen freddan...iallefall ønsker å få dem innen fredagen. Er kun en gang jeg har opplevd at de kommer siste dagen i mnd...ja ja...den som venter får se.

ORIGINAL: sas

JEG MÅ ha de penga innen freddan...iallefall ønsker å få dem innen fredagen. Er kun en gang jeg har opplevd at de kommer siste dagen i mnd...ja ja...den som venter får se.

Ja, seff skal du få en banan hvis jeg tar feil [:D]
Men jeg er ganske sikker i min sak [:-]
Jeg har ivertfall aldri fått noe utbetalt før av NAV.. Men vet at mange får dagen før. Så du kan jo være heldig [:)]

ORIGINAL: sas

Ja, seff skal du få en banan hvis jeg tar feil [:D]
Men jeg er ganske sikker i min sak [:-]
Jeg har ivertfall aldri fått noe utbetalt før av NAV.. Men vet at mange får dagen før. Så du kan jo være heldig [:)]

ja,,alltid fått dagen før som sagt minus en gang. men nå er jeg usikker da...TROR jeg får det til fredagen...

jeg pleier å få de før helgen, dersom utbetalingsdatoen er en mandag[:)]

ORIGINAL: renate m

jeg pleier å få de før helgen, dersom utbetalingsdatoen er en mandag[:)]

ah..da er det håp for meg også.

Back
Topp