Barnetrygd

[*Fio*]

Forumet er livet
VIP
Hvor mye får vi egentlig, og hva er det jeg hører om småbarnstillegg eller hva det er..
[8|]
OM det blir noe kontantstøtte igjen, hvor mye blir det DA? (Når ungen er passert 1 år, ikkesant?)
[8|]

Barnetrygden er på 970 pr. mnd. Småbarnstillegget er tatt bort, dessverre. Kan ikke noe om kontantstøtten, da jeg skal i arbeid etter endt permisjon.

sånn som kontant støtta er nå er at det er litt over 3600-, og du får det mnd etter at ungen fyller 1 år.. men nå er det visst nye regler om at de skal ta vekk 10% av den+ at du ikke får kontant støtte den mnd ungen fyller 3 år, sånn som det er nå..

Småbarnstillegget skal inn i barnetrygden igjen..Sånn forstod jeg det i alle fall[8|] Fjernet fra kontantstøtten og legges inn i barnetrygden...

Hvor mye er småbarnstillegget da??[8|]

nå er barnetrygden på 970(?) tror jeg. Og hvis ikke jeg tar helt feil skal den økes med 650???Rett meg noen om jeg tar feil.

ORIGINAL: kr.sand

nå er barnetrygden på 970(?) tror jeg. Og hvis ikke jeg tar helt feil skal den økes med 650???Rett meg noen om jeg tar feil.

ja det var det jeg forstod også. Det trekkes fra kontantstøtten og legges inn på barnetrygden. Noen som vet med sikkerhet her kanskje????[8|]

ORIGINAL: kjersti:)

ORIGINAL: kr.sand

det blir jo en del det da! hurra hurral... når dette skal skje!?

fra 01.01.06. bare synd det trekkes fra kontantstøtten

så digg det blir jo mest rettferdig syns jeg da skal liksom ikke straffe seg og jobbe syns for mange går hjemme år etter år..

Back
Topp