Barnetrygd?

Azra'il

Elsker forumet
Det er noe som heter det ennå? Hvor mye er det og når får man det? Går det automatisk inn på min konto?

det er 970 pr. barn. De kommer inn på konto, men du må oppgi kontonr du ønsker til nav... Hvis de allerede har kontonr fra deg får du det rett inn der..
Du får barnetrygd første mnd etter mnd barnet ble født...Altså fra sept..[:D]

Ok...så da får vi første barnetrygd 30.sept? Var ikke akkurat noe å bli rik av uansett[&:]

ORIGINAL: Nina 1981

Ok...så da får vi første barnetrygd 30.sept? Var ikke akkurat noe å bli rik av uansett[&:]

Stemmer.[:)] Hehe nei man blir ikke rik av den..Men nå kommer jeg til å merke at jeg får penger nå som jeg får for 2 stk...[;)]

Her fikk jeg brev om dette med barnetrygd. Sto hvilken dato jeg hadde født osv [:)] Og når jeg vil få første utbetaling.

æ har aldri hatt noe med NAV og gjøre men de hadde kontonr. mitt. Tror de har fått det fra skattekontoret, for det er d knr. jeg har oppgitt til de for og få skattepengene på.

Trodde enn fikk barnetrygd fra mnd barnet ble født jeg [&:]
Altså om enn fødte i august så fikk enn fra august mnd [&:]
Men godt mulig jeg er ute å kjører her altså [8D]

Kommer det ikke an på når i måneden barnet er født? Mener å huske det var noe slik jeg...

Iver er født 29 juli og i brevet står det at første utbetaling er i september

Skal være fra mnd etter barnet er født. Altså har man født i august kommer den i september, og har man født i september kommer den i oktober...

Back
Topp