barnetrygd

Lis4Marie

Betatt av forumet
må man søke om dette selv eller kommer det automatisk? [8|] har enda ikke fått noe[:@] skulle da tro jeg fikk det denne mnd siden jeg fikk barn den 29.01.

ingen som vet?[8|]

hmm, vi fikk brev fra NAV om at vi måtte sende inn kontonummer snarest som barnetrygda skulle komme inn på. Men har faktisk ikke sjekket om det har kommet noe enda [8|]

hmm,har ikke fådd noe brev enda,men jeg har jo en på 3 år fra før av som jeg får barnetrygd for,men kan ikke hsuke at jeg måtte søke om det liksom[8|] så da regner jeg også med at di har kontonr mitt..åhh, hater nav!!!

Har de kontonummeret ditt så skal det gå automatisk ja.. men man vet vel aldri med NAV..

nej man jør jo ikke det.. DOMME NAV, hadde jo gleda meg til å få litt ekstra penger denne mnd[:@]

ORIGINAL: mamma87

hmm..det var rart..jeg fikk første barnetrygd for sofie i februar..[:)]

hmm,måtte du søke om det da,eller kom det automatisk,å har du barn fra før av eller?

Jeg fikk automatisk, har ingen barn fra før. Fikk et brev om å gi de kontonr mitt, men likevel fikk jeg en giro for utbetaling istedet for pengene rett inn på konto...

hmm,så rart.. skulle tro di gjorde det likt over hele landet..men dær ser man hvor feil man kan ta. får vell bare ta meg en telefon til NAV over helga. stengte vist 12 i dag [:@]

heldig du er da EgVilMenfårDetKjeTil :-)))

Jeg ringte dem hin dagen og spurte og fikk vite da at jeg fikk dem i dag[:)] 31 mars og at jeg da ville få dobbel. Fra februar og!! Får nesten 2000!![;)] Men de går nok rett på sparekontoen her[;)]

Jeg fikk beskjed i februar om at alt var i orden og at det da ville komme for feb og mars 31 mars. MEN, så var det det med NAV da[:@][:@][:@][:@]

Nå på fredagen så fikk jeg vite etter å ha ringt inn selv, fordi jeg var inne å så på utbetalingene at det ikke stod der, at jeg måtte SØKE siden jeg er alene[:@][:@]  Så nå er det ikke sikkert jeg får før i slutten av april!

Men som ho på NAV sa så fint; "Du får jo etterbetalt da[:)]"

Ja og jeg trenger de pengene NÅ for jeg har barnedåp osv som jeg sa. Men godt å vite at jeg har tilgode om en mnd tid da[8|][:)]

ORIGINAL: Lis4Marie

må man søke om dette selv eller kommer det automatisk? [8|] har enda ikke fått noe[:@] skulle da tro jeg fikk det denne mnd siden jeg fikk barn den 29.01.

Jeg fikk også mine 29.01 og fikk i dag en giro på utbetaling av barnetrygden.
Hadde sendt inn brev med kontonummeret mitt, men hadde tydeligvis gjort det for seint..

Fikk da for februar og mars.

Back
Topp