Bamsemor
Gravid for første gang :)
Barnet mitt har blitt lagt på siden helt fra det ble født. I starten sov hun godt om natta, men hun sov nesten ikke på dagtid. Hun sovnet alltid oppå meg, men hver gang jeg la henne fra meg sov hun kanskje et kvarter også våknet hun. Fant en dag ut at jeg skulle prøve å legge henne på magen da jeg la henne fra meg og da sov hun godt! Så hun sover faktisk mye mer nå (2mnd) når jeg har funnet ut det enn det hun gjorde da hun var to uker gammel.
Hun har alltid sovet på siden om natta og da sover hun veldig godt.
Jeg vet jo hvor fy fy det er at de ligger på magen og jeg har henne hele tiden under observasjon. Jeg har tenkt at jeg nå burde gradvis prøve å få snudd henne, men hun nekter å roe seg på ryggen. Det blir bare kaving, veiving og skriking. Har prøvd å pakke henne inn litt, legge pledd rundt osv men det har ikke hjulpet.
Noen som har noen tips eller erfaringer? For min del kan hun godt ligge på magen og på siden, men jeg føler jeg har det eneste barnet som ikke vil sove på ryggen Noen med erfaringer?
Hun har alltid sovet på siden om natta og da sover hun veldig godt.
Jeg vet jo hvor fy fy det er at de ligger på magen og jeg har henne hele tiden under observasjon. Jeg har tenkt at jeg nå burde gradvis prøve å få snudd henne, men hun nekter å roe seg på ryggen. Det blir bare kaving, veiving og skriking. Har prøvd å pakke henne inn litt, legge pledd rundt osv men det har ikke hjulpet.
Noen som har noen tips eller erfaringer? For min del kan hun godt ligge på magen og på siden, men jeg føler jeg har det eneste barnet som ikke vil sove på ryggen Noen med erfaringer?