Barnet mitt døde inatt.

Jeg er så lei meg [:(][:(][:(] Sender deg mine varmeste tanker og medfølelse!

ORIGINAL: Fiorelina

Gir deg en klem, vet at det ikke nytter å si noe.. [:(]

Signere på denne [:(]

Ord blir fattige i en sånn sammenheng, men jeg sender mine tanker til deg og din familie. Du har opplevd noe av det værste en person kan oppleve i sitt liv, og jeg håper nå at du får hjelp til å bearbeide din sorg og dine tanker..

Uff, dette var triste nyheter. Du har jo allerede hatt mye pes med blødninger og sånn. Synd den lille ikke klarte seg videre i magen. Det er alltid trist når slikt skjer. Mine tanker går til deg og dine. Klem Bee

Så utrolig trist!

Tenker på deg og dine!

Huff, det var ille! Sender tanker til deg og dine!
har ikke ord, så sender en varm klem!

Noe så trist[:(]
Føler med deg og sender deg og din familie varme tanker.
stor klem..

Nå vil jeg bare gråte. Det er så meningsløst når noe slikt skjer. Ta vare på deg selv. Vi tenker på deg.

Ingen fortjener og oppleve noe så vondt! Varme tanker til deg og familien din![:(]

Vil også sende deg og din familie varme tanker. Dette er det ingen som fortjener [:(]

Dette var trist å lese [:(]. Sender deg og familien din varme tanker og gir deg en STOR klem...

Jeg ble bare så utrolig trist av å høre dette!!![:(] trodde det kom til å gå bra med deg og den lille...må være utrolig vanskelig å miste når en har kommet så langt på reisen..
Håper du har noen å dele sorgen med hjemme. Vi her inne tenker på deg ihvertfall...kan bare ikke tenke meg hvordan du har det akkurat nå.....

Stakkars deg, Surfelil
Jeg har lest innlegg du har hatt tidligere. Også da fikk jeg helt vond i magen da jeg leste hva du hadde vært gjennom. Ikke rart du har vært redd...
Og så gikk det ikke denne gangen heller. Det må være en forferdelig påkjenning for deg.
Du og din familie har min dypeste medfølelse. Så urettferdig.... [:(]

Jeg har lest dine tidligere innlegg og synes det er grusomt urettferdig at du måtte oppleve dette!

[:(]trist å høre[:(] får vondt i hele meg når jeg leser om sånt[:(] mange varme tanker til deg og dine.

Sender deg varme tanker og en god klem, dette var trist å høre....

ORIGINAL: Maxi29

Nei, så sørgelig å høre - jeg beklager at du måtte oppleve et slikt mareritt[:(] Jeg føler med deg, for dette er noe av det tøffeste vi gå igjennom...Livet kan være så fryktelig urettferdig!!!!!!!!!
Å miste babyen sin i sin 17 uke er jo rett og slett tragisk. Jeg få frysninger når jeg leste mailen din.

Fortsett med å ta vare på deg selv, kjære deg.

HilsenMK

signerer på denne jeg... føler med deg!!!

Back
Topp