lenemor
Forumet er livet
I barnehagen hang det oppslag på fredag om at noen av barna har fått vannkopper... så jeg har gått og kikket på Johanna i hele helgen, spent på om hun skulle bli syk (hadde egentlig håpet det, for det er greit å bli ferdig med det). Ser ingen tegn til noe ennå, så vi får vente og se.
Er det noen her som har vært igjennom noen av barnesykdommene med sine små?
Er det noen her som har vært igjennom noen av barnesykdommene med sine små?