barnestol

ORIGINAL: Tøtta29

Vi skal ha denne, - bare i rosa:

Er super-kjekk [:)] Jeg hadde samme type stol selv når jeg var liten ( i brun og oransje da selvfølgelig, rakk jo akkurat å bli født på 70-tallet [;)] )

Den har 3 funksjoner: Høy spisestol til å sitte ved bordet, lav spisestol med eget bord og sist men ikke minst en båt som gynger, og med ratt så tulla kan styre selv [:D]

åhh **mimre**[:D][:D]

sånn hadde jeg også da jeg var knøtt! hvor kan jeg få tak i en sånn??

ORIGINAL: *aischa*

Er super-kjekk [:)] Jeg hadde samme type stol selv når jeg var liten ( i brun og oransje da selvfølgelig, rakk jo akkurat å bli født på 70-tallet [;)] )

Den har 3 funksjoner: Høy spisestol til å sitte ved bordet, lav spisestol med eget bord og sist men ikke minst en båt som gynger, og med ratt så tulla kan styre selv [:D]

Jeg hadde også sånn da jeg var liten [:D] Men har hørt at de dessverre er litt ustabile og kan velte? [&:]

Stokke tripp trapp.
Har kjøpt mønster på stoff og stil til pute.

Kva tid kan dei byrja å sitja i denne? Kan, bør..

Har hatt Stokke tripp trapp til storesøster, og det har vi også fått til lillesøster.
På hytta og som ekstrastol har vi den fra Ikea som flere her refererer til

Sånn hadde jeg når jeg var liten og, i brun og oransje[:D] Vi er jo født samme år så[:)].
Har hatt litt lyst på slik til Emma,for var veldig glad i den selv.
Btw så har de den på kattis i Strømstad. Tror det var ca 1000,- for den.

har en fra fisher price.. veeeldi gla i den. er 5punktsele på, matbrett som du fester på stolen om du vil. ryggen kan reguleres å den kan reguleres i høyden, så den passer både til stubordet å kjøkkenbenken. vet ej har sett den på barnashus.. er sånn jungelstoff i stolen...

Tripp trapp stolen fra stokke[:)] veldig grei og kan brukes lenge!
Skal nok kjøpe en til å henge på bordet eller sette på en vanlig stol i tillegg, greit å ha med rundt!

ORIGINAL: Ceciliekje

ORIGINAL: *aischa*

Jeg hadde også sånn da jeg var liten [:D] Men har hørt at de dessverre er litt ustabile og kan velte? [&:]

Ja, det har jeg også hørt.
Fikk beskjed av helsesøster at denne type stoler ikke var anbefalt.

Back
Topp