Barnestol / spisestol

Cahaal

Gift med forumet
Hvilke typer stoler har dere??

& evt hvor kjøpte dere den? Pris?

IKEA stol
kjempefornøyd!

http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15567&catalogId=10103&storeId=16&productId=53018&langId=-14&categoryId=15667&chosenPartNumber=00069725

Trip trapp stol som jeg hadde da jeg var liten som eldstemann bruker til skrivepulten sin, og en stokkestol til minstemann. Stokken sin kostet ca 1000,- tror jeg.

ORIGINAL: lille_blomst

vi har sånn trestol fra babyshop til 399.

sånn "gammeldags"

Går vel ikke ann å kjøpe online til de? Vil gjerne ha gammeldags, kjøpte på Jysk, men bytta den inn igjen fordi den var skjev. Når jeg stilte meg bak den & så ned, så så jeg at den virkelig var skjev. Kosta 399.- den &.

Jeg har også en sånn gammeldags stol. Malt i hvitt. Sånn man kan dele liksom så den kan bli lav med bord foran liksom. Eller så er den vanlig høy uten bord foran seg..

jeg kjøpte min i en baby butikk, og den kostet 700 tror jeg. Men den er det ordentlig kvalitet i altså. Norsk produsert [:)]

tripp trapp stol, arvet fra min lillebror[:)]

Ser babyshop har butikk i Fredrikstad.... Da må jeg dit & se når jeg skal dit i slutten av januar :)

ORIGINAL: Mamman til my!

TrippTrapp med bøyle og pute. [:)] Fønker supert det!

Vi kjøpte den på fretex, godt brukt, men vi pusset den opp og malte den i forskjellige knallfarger. Den ble kjempefin!

Tror vi fikk den for 250 kr. Røverkjøp! [:D]

Tripp trapp stol fra stokke,betalte 999,. på barnas hus

Har en sånn gammeldags stol såm main kain slå ner så d blir bor te,kosta 1000..

ORIGINAL: fruluna

Jeg har også en sånn gammeldags stol. Malt i hvitt. Sånn man kan dele liksom så den kan bli lav med bord foran liksom. Eller så er den vanlig høy uten bord foran seg..

jeg kjøpte min i en baby butikk, og den kostet 700 tror jeg. Men den er det ordentlig kvalitet i altså. Norsk produsert [:)]

det hørtes veldig ut som den stolen vi har! kjøpte den på fru Lyng[:D] kjempe fin stol.

Knall grønn tripp trapp stol fra stokke med bøyle, pute og sele - kjøpt på babyshop [;)]

Tripp-trapp med høyrygg, bøyle og pute, fikk den av venner i barselgave[:)] 
farge: valnøtt(mørkebrun)

[:)]vi har også en slik stol man kan legge ned så det blir bord foran, fornøyd med det, både vi og Liana[:)]
Har også tripp trapp stol..begge deler er arvet:)

fikk tripp-trapp stol til jul. helt genialt!

Back
Topp