Barnestol / spisestol

Cahaal

Gift med forumet
Hvilke typer stoler har dere??

& evt hvor kjøpte dere den? Pris?

Vi har stokke tripp trapp stol, kjempe fornøyd... koster vel rundt 1300.

vi har ikea sin akkurat no, ingen tripp trapp da men, kosta 250 kr...

ORIGINAL: mariellsmamma

E d me brætte inkl i pris'n??

ORIGINAL: Cahaal

ORIGINAL: mariellsmamma

E d me brætte inkl i pris'n??
mmm, huske ikke, trur det[:D]

ORIGINAL: Lille Bea

Ekornes sin kiddo stol fra Skeidar har vi:

Kiddo barnestol
Varenr. 8800510

Tillegg for:
bøyle kr. 180,-
pute kr. 329,-

Kr 1095,00    

Fornøyde med den. Veldig lett å regulere, uten å skru[:)]

den har vi også.. kjmpe fornøyd.. han sitter veldig fint i den.
så er den lett å slå flat(vi har den med hvis vi skal bort på middag osv)

Vi kjøpte Ikea sin stol (den i plast med brett) til å ha hos svigers når vi er på besøk der, og syns den er helt super! Betalte 115 kr for den. Her hjemme har vi en av denne typen: (vet ikke hva de heter)[:)]

ORIGINAL: Tjukkebollepus

Vi kjøpte Ikea sin stol (den i plast med brett) til å ha hos svigers når vi er på besøk der, og syns den er helt super! Betalte 115 kr for den. Her hjemme har vi en av denne typen: (vet ikke hva de heter)[:)]

Denne har vi også! Vet ikke hva den heter jeg heller. vi ga ca 400,- hos Jysk!

Jeg har sånn som du har på bildet,fikk den til jul så aner ikke pris[;)]

ORIGINAL: Mai mamma!

Denne har vi også! Vet ikke hva den heter jeg heller. vi ga ca 400,- hos Jysk!

Kjøpte en på Jysk, men ble ikke fornøyd me den. Når jeg sto bak den & så over den & ned så var den så veldig skjev. Sjekka i butikk &, & alle var skjeve. T.o.m samme stol på Barnas Hus ( tilbud 499.- ) & på Barnas Beste ( tilbud 399.- ) var skjeve.... :(

Blir jo aldri fornøyd jo....[8D]

vi har jane activa vi.. den er tredelt så du kan ta av den øverste delen slik at det blir bord og stol. så er det matbrett du klikker på stolen når de skal spise... ryggen kan justeres i 3 stillinger.. er kjempefornøyd med den vi ja.. den koster 1500,- tror jeg det var...

vet ikkje helt ka den heter liksom... men e en sånn svart å hvit som ble kjøpt i en leke butikk... syns den e kjeeempe ra jeg... å vis du snur ann ned så blir det gyngestol m bilratt... å hvis du snur ann ned hin veien blir det vanlig stol m bor!! å opp vanlig stol liksom[:D]

Har tripp-trapp, fikk den ei gave og er kjempe fornøyd med den. Har også den "gamle" som du kan slå sammen slik at det blir et bord forann. Men syns han sitter bedre i tripp-trappen.

Den her har vi og, kosta 600 kr på Nor Style/ Reflex
Den e så gjev når han vil sitte å leke litt.. 

Her denne vi også, men den står på terrasen!! Bruker den som "grillstol"[:)]
Inne har vi tripp trapp stoler til hele gjengen. (ikke vi voksne da)!

ORIGINAL: dite

Godt at du presiserte at de voksne ikke sitter på Tripp Trapp hjemme hos dere [:D][:D][:D][:D][:D]

sara har en Peg Perego, Prima Pappa Diner High Chair stol. ryggen kan justeres 3 hakk, stolen kan reguleres i alle høyder, reguleres til spiseborde høyde, stuebord høyde osv, 2 lekebrett og ett spise brett til. det some r så greit er at den har skinn trekk så den er lett å holde ren[:D]

*løpe å ta bilde av den rare stoen*

ORIGINAL: xcrazyx

Har den her fra Ikea, 150,- inkl bord og sele[:D][:D]

den der har jeg kjempe lyst på. men Martin sier det holder med en spise stol[8|] [:D]

ORIGINAL: dite

Vi har sånnen, men den er litt eldre da.. den er fra når jeg var liten. Men funker akkurat like bra for det[;)] Er 4.ungen som sitter i den nå

Synd nesten alt mht barn skal være så innmari dyrt :(

Back
Topp