Barnestol med malt motiv?

februar jente

Forelsket i forumet
Hei jenter

Jeg ser her at dere vet ganske mye om alt[:)]
Jeg er på leting etter barnestol som er malt med motiv på. Pluss fødselsdato, vekt, høyde og navn.
Noen som vet hvor man kan få tak i det???? [:)]

Aaaaaner ikke men det var jo utrolig stilig :-) hmmm.. kanskje det jeg skal kikke etter [;)]

Jeg fikk dette til dåpen. Rosa, med påmalt motiv, navn og fødselsdato. Kan sikkert ha mer om man ønsker. Er kjeeeempe fin:) Hun som har lagd denne bor 30 min utenfor oslo, hun lager på bestilling. Kan jo sikkert sende i posten også om det er ønskelig... 

Bestefaren min lager slike :)

Så spennende! :D 

ORIGINAL: mia_mio

Jeg fikk dette til dåpen. Rosa, med påmalt motiv, navn og fødselsdato. Kan sikkert ha mer om man ønsker. Er kjeeeempe fin:) Hun som har lagd denne bor 30 min utenfor oslo, hun lager på bestilling. Kan jo sikkert sende i posten også om det er ønskelig... 

Jeg bor på lierskogen. så det er nesten oslo[:)] Har du noe adresse eller sånn til henne da???
Takk for hjelpen

ORIGINAL: Eldorado

Bestefaren min lager slike :)

Har du noe bilder av det han lager? [:)]
kjempe fine bilder av jenta di. Hvor har du tatt de?

www.tusserogtroll.no

Fikk til dåpen til Jørgen. Blå stol med kardemommeby :-)

ORIGINAL: Babymario

www.tusserogtroll.no

Heeeeeeelt perfekt akkurat dette jeg så etter. Og jeg har funnet stolen til jenta mi[:)]
Tusen takk jenter[;)]

ORIGINAL: februar jente

ORIGINAL: Babymario

www.tusserogtroll.no

Heeeeeeelt perfekt akkurat dette jeg så etter. Og jeg har funnet stolen til jenta mi[:)]
Tusen takk jenter[;)]

Bare hyggelig! Den er mindre enn jeg hadde trodd, men den er veldig søt [:)] Passer til de aller minste når de klarer å sitte selv.

Send meg en pm med Mailadr din, så kan du få bilde av stolen og nr hennes:) er i Lier:)

denne stolen fikk Mathias i dåpsgave av farmor og farfar

ORIGINAL: bøllefrøimagen

denne stolen fikk Mathias i dåpsgave av farmor og farfar

De er knall fine[:)] Blir nok en sånn på snuppa.

Back
Topp