Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må man gjøre noe med det? Jeg har bare latt hun ha det og tenkt at det går over av seg selv jeg?![]()
Katten min sleiker det ganske effektivt vekk[emoji6], resten tar jeg med feit krem og lusekam...
Haha, nå måtte eg flire litt [emoji23]Katten min sleiker det ganske effektivt vekk[emoji6], resten tar jeg med feit krem og lusekam...
Kan skurv lukte?
Her lukter det, skjønte ikke først hva det var men kun lukter der den er. Men vet ikke om det kan være normalt eller ikkeLukter ikke noe spesielt her. Måtte sniffe litt i hodet hans nå, lukter bare vanlig baby![]()
Eeeh, tror ikke skurv skal lukte [emoji15] Kan det være sopp? Tror eg ville tatt en tur til legen [emoji846]Her lukter det, skjønte ikke først hva det var men kun lukter der den er. Men vet ikke om det kan være normalt eller ikke
Ser ikke ut som sopp. Leste litt på nette at det kan lukte. Lege neste uke så spør om.Eeeh, tror ikke skurv skal lukte [emoji15] Kan det være sopp? Tror eg ville tatt en tur til legen [emoji846]
Ja føler olje forsterker lukta. Leste også at det kan lukte.Det lukter litt her også. Særlig om jeg har hatt litt olje i hodet og sånn. Tror det er helt vanlig (hvertfall i følge Google).![]()
Lykke til [emoji846] Oppdater gjerne når du har vært hos lege [emoji4]Ser ikke ut som sopp. Leste litt på nette at det kan lukte. Lege neste uke så spør om.
Lykke til [emoji846] Oppdater gjerne når du har vært hos lege [emoji4]
Her lukter det ikke, gjorde ikke det hos storebror heller [emoji846] Olje tok det ikke hos han så måtte bruke salisylsyre på han [emoji846]Han her hadde også illeluktende skurv. Eller, ille og ille, det lukta hvertfall ikke godt! Barnelegen som ga tips om å bruke olje, ta på tynn bomullslue og la virke over nattan og så gre det bort neste morgen. Funka superbra og lukta forsvant!![]()