Barneskurv

Her bruker vi å bløte det opp med olje før hun skal bade. Vasker vekk oljen å kammer med en lusekam( var ett tips vi fikk på apoteket) funker kjempebra :)

Må man gjøre noe med det? Jeg har bare latt hun ha det og tenkt at det går over av seg selv jeg?:p

Neida, må ikke gjøre noe med det :) Jeg spurte helsesøster i dag etter å ha sett denne tråden siden jeg har latt det være selv (det kommer og går på mi lille). Er bare å la det være, men for all del ingen fare å bruke olje/gre det ut hvis man vil heller [emoji1360]

Katten min sleiker det ganske effektivt vekk[emoji6], resten tar jeg med feit krem og lusekam...

Her lukter det, skjønte ikke først hva det var men kun lukter der den er. Men vet ikke om det kan være normalt eller ikke
Eeeh, tror ikke skurv skal lukte [emoji15] Kan det være sopp? Tror eg ville tatt en tur til legen [emoji846]

Det lukter litt her også. Særlig om jeg har hatt litt olje i hodet og sånn. Tror det er helt vanlig (hvertfall i følge Google). :-)

Lykke til [emoji846] Oppdater gjerne når du har vært hos lege [emoji4]

Han her hadde også illeluktende skurv. Eller, ille og ille, det lukta hvertfall ikke godt! Barnelegen som ga tips om å bruke olje, ta på tynn bomullslue og la virke over nattan og så gre det bort neste morgen. Funka superbra og lukta forsvant! :)

Han her hadde også illeluktende skurv. Eller, ille og ille, det lukta hvertfall ikke godt! Barnelegen som ga tips om å bruke olje, ta på tynn bomullslue og la virke over nattan og så gre det bort neste morgen. Funka superbra og lukta forsvant! :)
Her lukter det ikke, gjorde ikke det hos storebror heller [emoji846] Olje tok det ikke hos han så måtte bruke salisylsyre på han [emoji846]

Første runde gjennomført i dag (olje og kamming). Fikk tatt kjempemye, men er noe igjen. Kan jeg kjøre på med ny runde allerede i morgen eller bør man vente enda litt til så han ikke blir sår av kammingen?

Back
Topp