Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Olje i når dei begynne å bade. Lar der virke også skure godt med kamb og kost [emoji4] det funka her!
Du kan også smøre olje direkte i hodebunnen før badet. Tok vekk alt her og gutten min hadde mye mer enn på det bildet [emoji6]Noen gode råd mot barneskurv?
(På bildet har jeg pellet vekk litt av belegget)
![]()
Du kan også smøre olje direkte i hodebunnen før badet. Tok vekk alt her og gutten min hadde mye mer enn på det bildet [emoji6]
Lite tips ellers: skurv er ikke farlig, men hvis du peller det bort så kan det komme infeksjon. Best å bruke olje med klut eller kam og holde fingrene unna [emoji4]
Jeg brukte det. Om du mener de er for parfymerte så kan du bruke en matolje i stedetWill do!
Skal la være å pelle [emoji6] Gjorde det bare nå for å se om det var belegg som løsnet og ikke bare huden som så rar ut [emoji12]
Bare bruke sånn vanlig babyolje til å ha i badevannet, sant?
Min hadde sånn i hele skallen. Smørte inn med olje, tok på liten bomullslue, lot det mykes opp og brukte så en kam til å gre det bort. Vips så var skurven borte!
Jeg brukte det. Om du mener de er for parfymerte så kan du bruke en matolje i stedet
Holdt det med en "behandling"?
Må man gre hardt for å få det bort?
Prøvde med olje og vanlig kan, men følte ikke det funka så bra. Lot ikke olja virke så lenge så kan jo være det også![]()
Min har også masse skurv, men lite hår og sitter jo som flak i selve hodebunnen. Jeg har smurt med olje mest for å tilføre litt fuktighet, men synes ikke det har løsnet? Har ikke prøvd med lusekam, men skjønner ikke helt hvordan det skal gå? Må man liksom skrape ned i hodebunnen? Virker så vondt.
Han her har fått litt tørre flekker bak ørene som jeg lurer på om kan være skurv? Noen andre som har det?