Barnesikring

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Jeg trenger barnesikring til skap og skuffer.
Hva har dere, og er dere fornøyd? Hvor kjøpte dere det, og husker dere ca pris?
Bør helst være praktisk også :)

Jeg har ikke noe.. :p annet enn kantbeskytter på bordet. Bestilt på nettet

Jeg har magnetlåser sånn at man bruker en magnet for å åpne, kan også velge å «slå av» barnesikringen. Liker de godt :) kjøpt på Amazon men vet ikke om man får kjøpt sånne i norge

Jeg har magnetlåser sånn at man bruker en magnet for å åpne, kan også velge å «slå av» barnesikringen. Liker de godt :) kjøpt på Amazon men vet ikke om man får kjøpt sånne i norge
Jeg så slike etter vi hadde kjøpt, og angret veldig på at vi allerede hadde kjøpt. For de ser geniale ut! :D

Oooh, spennende. Men er de ikke enkle å åpne for et standhaftig barn?

Oooh, spennende. Men er de ikke enkle å åpne for et standhaftig barn?

Man får ikke åpnet de med mindre man har magneten :) og den magneten kommer med en sånn holder så man kan feste den på veggen høyt opp for eksempel :) også sitter de fast med sterk teip så man trenger ikke skru hull i skuffen

Man får ikke åpnet de med mindre man har magneten :) og den magneten kommer med en sånn holder så man kan feste den på veggen høyt opp for eksempel :) også sitter de fast med sterk teip så man trenger ikke skru hull i skuffen

Aha. Da skjønner jeg :)

Også får man ikke åpnet en millimeter engang uten magneten. Vi prøvde sånne vanlige som vist på linken der oppe. Men da fikk han åpna litt så han satt fast fingeren!

De så fine ut. Det kunne vært aktuelt her :)

Syns det er best med de diskrete, for utbryterdronninga her i hus kan ikke få SE hvordan vi gjør ting, for hun kopierer det. Så de hun ikke ser, skjønner hun ikke helt hvordan hun skal åpne.
De svigermor har var lett match. Store, skrikende greier med klipsfunksjon.

Har aldri plukka ungen ut av kjøleskap eller ned fra kjøkkenbenker så ofte som hos svigers, for hun elsker å få til å åpne de der barnesikringene [emoji23]

Syns det er best med de diskrete, for utbryterdronninga her i hus kan ikke få SE hvordan vi gjør ting, for hun kopierer det. Så de hun ikke ser, skjønner hun ikke helt hvordan hun skal åpne.

Har aldri plukka ungen ut av kjøleskap eller ned fra kjøkkenbenker så ofte som hos svigers, for hun elsker å få til å åpne de der barnesikringene [emoji23]

Haha ^^
Tror det er litt av det samme her og gitt ^^

Ah, sånn hadde vi det med eldste. Yngste derimot.... Det enkleste hadde vært tvangstrøye :hilarious:
Hahahaha det var dagens. Frøkna vår ser på de som et hinder i en firkantet grå hinderløype.(les bordet) Så hun preller de av.

Vi har slike, frøkna lærte dem fort :hilarious:

Back
Topp