Barnesikring skuffer

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Hva slags barnesikring har dere på skuffer?
Finnes det noe lurt til å ha på utsiden av skuffer hvor man ikke får opp skuffen noe?

Har hatt magnetlås, men syns det var irriterende å måtte bruke magnet hver gang vi skulle inn i skuffene. Så nå har vi sånn vanlig man åpner skuffen litt og dytter en greie nedover :p

Apotek 1 har noe man kan bruke på skap og skuffer. Vi har kjøpt en del sånt og har nå ett barbesikret hjem til tross for utrolig mange skap og skuffer.

Jeg satte lås på kjøkkendøra jeg :laughing025
Yngste er en liten rakker ^^

Har aldri hatt barnesikring på skuffer :)
Har hatt lagt vekk farlige ting og i tillegg hatt en egen skuff til dem på kjøkkenet. Det har funket bra :)

Jeg satte lås på kjøkkendøra jeg :laughing025
Yngste er en liten rakker ^^
Har ikke dør på kjøkkenet, men vi hadde grind i åpningen der vi bodde før. Mulig jeg må sette opp den her og :D hehe
Ikke hatt stort behov for barnesikring med eldste, men yngste drar ALT utover så fort jeg snur meg i to sekunder :p

Har aldri hatt barnesikring på skuffer :)
Har hatt lagt vekk farlige ting og i tillegg hatt en egen skuff til dem på kjøkkenet. Det har funket bra :)
Han vil ikke ha den skuffen jeg har laget il ham :p han skal ha alt annet... Og det hadde vært lettere om jeg slapp å rydde alt innhold opp fra gulvet flere ganger om dagen :p

Eldste var aldri klåfingret på samme måte

Han vil ikke ha den skuffen jeg har laget il ham :p han skal ha alt annet... Og det hadde vært lettere om jeg slapp å rydde alt innhold opp fra gulvet flere ganger om dagen :p

Eldste var aldri klåfingret på samme måte
Sånn er min og :hilarious: nytter ikke uansett hvor mye jeg sier nei, eller gir han ting til å leke med

Har ikke dør på kjøkkenet, men vi hadde grind i åpningen der vi bodde før. Mulig jeg må sette opp den her og :D hehe
Ikke hatt stort behov for barnesikring med eldste, men yngste drar ALT utover så fort jeg snur meg i to sekunder :p
Samme her. Ble litt bortskjemt med eldste ^^

Back
Topp