Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hørtes ikke så dumt ut. Hvordan fungerer den?Vi har ingen ting på skuffer, kun et skap på kjøkkenet hvor vi har vaskemidler. Der har vi denne:
https://m.babyshop.no/magnet-lock/p/114161
Magnetlås som ikke synes fra utsiden
Det hørtes ikke så dumt ut. Hvordan fungerer den?
Blir nok ikke på alt av skuffer, men hadde vært kjekt å kunne gjemme vekk de skarpe tingene litt. Småen er klåfingra![]()
Hvis ikke vi hadde hatt åpen løsning, så hadde jammen jeg gjort det sammeJeg satte lås på kjøkkendøra jeg
Yngste er en liten rakker ^^

Hvis ikke vi hadde hatt åpen løsning, så hadde jammen jeg gjort det samme![]()

Har ikke dør på kjøkkenet, men vi hadde grind i åpningen der vi bodde før. Mulig jeg må sette opp den her ogJeg satte lås på kjøkkendøra jeg
Yngste er en liten rakker ^^
Han vil ikke ha den skuffen jeg har laget il hamHar aldri hatt barnesikring på skuffer
Har hatt lagt vekk farlige ting og i tillegg hatt en egen skuff til dem på kjøkkenet. Det har funket bra![]()
Sånn er min ogHan vil ikke ha den skuffen jeg har laget il hamhan skal ha alt annet... Og det hadde vært lettere om jeg slapp å rydde alt innhold opp fra gulvet flere ganger om dagen
Eldste var aldri klåfingret på samme måte
nytter ikke uansett hvor mye jeg sier nei, eller gir han ting til å leke medSamme her. Ble litt bortskjemt med eldste ^^Har ikke dør på kjøkkenet, men vi hadde grind i åpningen der vi bodde før. Mulig jeg må sette opp den her oghehe
Ikke hatt stort behov for barnesikring med eldste, men yngste drar ALT utover så fort jeg snur meg i to sekunder![]()